bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    bir yunan dergisinin haberidir. insanı mutlu ediyor ama ne biliyim... onlar da malesef ultra-mega güçlü falan sayılır bu durumda. biz helikopteri italyadan, roketi fransadan, gemiyi amerikadan alıyoruz sonuçta..

    http://www.haberturk.com/...cat=110&dt=2007/06/23
    2 -2 ... meureate
  2. 2.
    iki ülkenin silahlarla karşılaştırıldığı durum. belki doğru belki yanlış ama geride onbinlerce ölünün kalacağı kesin. peki onbin ölü ile kazanmak mı doğru?
    (bkz: savaş isteyen başlıklar)
    2 -2 ... katil balik nemo
  3. 3.
    her ne kadar doğru veya gerçek dışıysa da asıl amaç türkiye yi k.ırak a müdahale konusunda gaza getiren bir söylem olmasıdır.

    gerçekte böyle bir savaş olmaz, olursa da yenişilemez, illa ki sonuç alınması istenirse abd atar bir nükleer bomba olay biterdir. ancak böyle bir şey artık teoride mümkünse de pratikte mümkün değildir.

    savaş kara harekatı şeklinde sürecekse biraz uzayacağı aşikardır. ancak olay ağır hava bombardımanı ve biyokimyasala dönüşürse türkiye açısından felaket olur. düşünmek bile korkunç. *
    2 -1 ... arcadian
  4. 4.
    ibrahim tatlıses - ver gazı evladım ver gazı
    (bkz: gaz ile çalışan insan)
    3 ... dr rocco amca
  5. 5.
    Türkiye'yi gaza getirmek için söylenmiş sözdür. kendi görüşüm yanlış bir sözdür. her ne kadar dünyanın en büyük 3. ordusuna sahip olsakta Atatürk'ün de dediği gibi "istikbal göklerdedir !". malesef piyadelerimiz ne kadar vatan sevgisi taşısa da havadan yağan bombalara karşı elleri kolları bağlı. nükleer bomba olayına hiç girmiyorum o zaten Türkiye için bir felaket olur...

    Allah göstermesin o günleri...
    ... montony
  6. 6.
    (bkz: türk yarrakli kuvvetleri)
    1 -1 ... camp nou
  7. 7.
    (bkz: at yalanı seveyim inananı)
    ... chazsmyr dhuunyl
  8. 8.
    verin lan kardak kayalıklarını yunanlıların olsun. * *
    (bkz: yavaş)*
    (bkz: gaza gelmek)*
    1 ... lazio
  9. 9.
    abd'nin her dediğine, he paşam, he abim demeye devam ettiğimiz müddetçe, yakın bir tarihte göreceğimiz ve hatırlayacağımız tahmindir. *
    ... dionysos
  10. 10.
    hristos:johnny mehmet'i dövemez
    kostas:dövmek ne demek anasını bile siker.
    johnny:ya döverim tabide ne gerek var.
    mehmet:nah döversin sıkar biraz.
    johnny:bak doru konuş mehmet ağzını yüzünü sikerim senin.
    mehmet:tavuk mu sikiyon lan götüne kodumun ipnesi.
    johnny:mehmet siktim ebeni gönderiyom b-52 leri.
    mehmet:göndermessen adam diilsin götoş.
    türkiye:fiughhhh bombbbb! hoşonk götonk çotonk, hölö hölö, uy mehmetim mehmetim, aynalı çarşı zatturu zutturu.
    amerika: o my gosh! empire state is getting down!! potonkk!
    kostas + hristos : kıhkıhkıh!
    -1 ... abi bana yerversene