1. 1.
    a haber'in artık profesyonel cast ajansları ile çalışmaya başlamasıdır.

    röportaj şu;
    https://streamable.com/ah0ll

    bu adamı çoğunuz tanımışsınızdır.
    adı: gürsel cephaneci.

    kendisi profesyonel dizi ve sinema filmi oyuncusu.
    gerçi sürekli figüran ve yan rollerden tanıyoruz kendisini.
    a haber in röportajda dizi oyuncusunu kullanması

    yani tabi sıradan vatandaşlara 100-150 verince birtakım hatalar oluyordu.
    böyle profesyonel oyunculardan yardım almaları iyi olmuş.

    bu arada oyuncu röportajda kılışdara da sallıyor.
    kılışdar ssk'yı batırdı tarzında.
    a haber in röportajda dizi oyuncusunu kullanması

    lakin kendisinin kılışdar döneminde ssk'da tedavi gördüğü ve vücuduna takılan ağrı kesici cihaz sayesinde rahatlıkla yürüyebildiği de o dönem hürriyet gazetesinde haber olmuş.
    a haber in röportajda dizi oyuncusunu kullanması

    bir haber kanalı ve bir oyuncu ancak ne kadar alçalabilirdi?
    işte bu kadar...

    yazık ya...çok yazık...
    48 -9 ... tengir budun
  2. 2.
    dizi oyuncuları bu ülkenin vatandaşı değil mi?
    dizi oyuncularının siyasi görüşü olamaz mı?

    nasıl dengesizlersiniz siz ya...

    mehmet ali alabora chp'ye hdp'ye destek verirken iyi bi sanatçı ak partiye destek verince hav hav.

    ya artık bittiniz bittiniz
    bu leş sol zihniyeti bitti.
    7 -43 ... telefoncu ekrem
  3. 3.
    alışılagelmiş bir olaydır.

    (bkz: çomarland de sıradan bir gün)

    bize bunlarla gelmeyin. bir gün atv-ahaber veya sabah gazetesinde doğru bir haber çıkarsa veya bu çomarlardan bir tanesinin içine allah korkusu düşer de "bu yaptıkları yanlış ama yaa" derlerse bunlarla gelin.
    12 -4 ... mel mel bakan gibson
  4. 4.
    Simdi reklamlari izlediniz.

    Artik ürün yerlestirme yapiyolar.
    5 -1 ... karton toplayan cocuk
  5. 5.
    Sonra ben allahsız haber deyince ayıp oluyor.
    2 -2 ... yok herif
  6. 6.
    Öncelikle Tengir değil tengri önce türklüğü ve türk tarihini bilip sonra Burada yazar olsan bu kadar saçmalamazdın diyebileceğim bir muhalefet kafası tiyatrosu.
    1 -15 ... chp pkk kucaginda hopluyor lan
  7. 7.
    A habere kim akıl verdiyse tebrik ediyorum izlerken sinirim bozuldu özellikle kılıçdaroğluna kaydırdığı sahnede gülme krizine girdim.
    20 tırnak 32 diş ney lan bunu kim yazdıysa günümü neşelendirdi.

    Gırgırı bir tarafa bırakırsak, akp seçmeni bu video izleyince gurur mastürbasyonu yapıyor bizler izleyince sadece dalga geçiyoruz.
    Azıcık kafası çalışan birinin bir belediye seçimini, varoluş mücadelesine verilmesine kayıtsız kalıp ekonomi bu haldeyken kalkıp hala akpye oy vereceğini düşünmüyorum.
    6 -3 ... kutsal bok bocegi
  8. 8.
    20 tırnak, 32 diş olayı benim de kafamı kurcaladı açıkçası.
    Yani düşünüyorum, teknik olarak bunu bir insanın yapabilmesi mümkün değil gibi geliyor.
    O sözün doğrusu, iki eli yakasında olmaktır. En azından Biz insanlar böyle yapıyoruz.

    Neyse, çürük ağızlı moruktan ve eski cia ajanlarından sonra röportaj kitlesini değiştirmiş olabilirler.
    2 -2 ... ortamlarin suratsizi
  9. 9.
    Bu ilk rezillikleri değil. Parayla adam tutup sözde halk röportajı diye yayınlıyorlar. Bunu telefonla çeken adamı da tehdit ediyorlar.

    https://youtu.be/21ZCkQfNAFY
    4 ... serdarsl06
  10. 10.
    Bu adamın neresi benziyor? insan insana benzer klasik muhalif uydurmasıdır.

    Hastanelerde sıra bekliyorduk.cehebe döneminde halk olarak perişandık.
    2 -4 ... ateistbayan is back