bugün

bildirimle beraber verilen şey.
24 saat açıktır.
sari uggli mehmet aga'nın düğmesini bozacağı fonksiyondur.
ulan 2,5 , 3 yıldır şu sözlükteyim daha yeni öğrendim kullanmasını.

(bkz: sari uggli mehmet aga) sağ olsun.
nasıl şahane bir mal olduğumu ortaa koymuş oylama metodu.

olm ben önceden eski tasarım kullanıyordum. şimdi yeni hesaba geçince eski tasarıma dönemiyorsun. nasıl bir ibnelikse o da ayrı konu gerçi.

neyse ben sanıyorum ki normal oylama tuşuna abanınca oylamam görünüyor. bazen de sıkıntılı durumlar oluyordu nicke bakmadan oyladığım için. bi de ona endişe ediyordum, yanlış anlamasa bari diyerek.

meğer değilmiş lan. aşağıda kabak gibi açık oy yazıyormuş. ahahahaa üstümden yük kalktı. iyiymiş ya.
Bende sevinmiştim oysa..
2 yıldır sözlükteyim ve daha yeni keşfettim ne olduğunu. Eski tasarım kullanıyorum hep ve bazen yeni tasarımda bildirim gördüğümde sanıyorum artı oylamaların hepsi görünüyor orda. Artı oylanan baZı entrylerin görünmemesini de hata zannediyordum. Meğer uzun zamandır birileri tarafından açık oylanıyormuşum. Vay amk ufkum genişledi resmen. açık oylayan onca yazara da ne biçim ayıp oldu.
Niyeti ciddi olanlarin yapmasi gereken.

saka maka, cok cok cok hosuma giden bir entriyse mutlaka yaptigim ama pek nadir.
Yazarın gözüne sokmaktır. Bak entryni ben beğendim başkası değil tarzındadır.
kullanmayı çözemediğim tuş şeysi. yardım pls?
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.