1. 1.
    suriye hava savunma sisteminin 14 nisanda yaptığı iş. Ya tiyatro olduğunu ya da yemediğini gösterir. Birincisi daha mantıklı.
    -11 ... mahmut sezar
  2. 2.
    amerika vuracağı her yeri vurmuş dümdüz etmiş. fotolarınıda yayınlamış before after diye. vursa nolur vurmasa nolur 70 füzeyi.
    1 -1 ... sigara icmiyorum
  3. 3.
    Zaten savaş çıkmasın diye vuracağız dediler onu sağır sultan bile duydu. Vurulan yerler de boşaltılmış yerler ölüyü bırak yaralı bile yok. O kadar füze iyi girdi...
    ... vahdettino rossi
  4. 4.
    suriye hava sahasına girmeye götleri yemiyor ki dümbüklerin...

    akdeniz üzerinde vursan, suriye gagasında çocuklara karanfil taşıyan barış meleklerini vurdu olur.
    1 -1 ... spin quantum
  5. 5.
    Onca füze atılırken uçak uçurulur amk. Yolla gemiden füzeyi fiiuuuu diye gitsin vursun. Uçağa ne gerek var??
    -1 ... xyclonb
  6. 6.
    Uçak uçurulmadığı için olabilir mi zeka küpü?

    Operasyonda uçaklar kullanılmadı. Akdeniz'deki gemilerden ateşlenen füzelerle oldu bütün iş. Danışıklı dövüş olabilir orası ayrı.
    ... calcio
  7. 7.
    cahil cühelanın akıl erdiremediği olaydır.

    uçaklar hedeflerin üstüne gelip bombardıman yapmadı, füzelerini hava savunma sistemlerinin menziline girmeden ateşlediler.
    2 ... rumeli71
  8. 8.
    kanka sen olayı çok yanlış anlamışsın. füzeler akdenizdeki savaş gemilerinden ateşlendi.
    1 ... t i b b
  9. 9.
    tomahawkların uçaktan atıldığı sanan mal beyanıdır.
    2 -1 ... kendimden biliyorum
  10. 10.
    He aq hepinizin uydusu var oturup izliyorsunuz olup biteni. Suriyenin üstünde hiç abd ingiliz uçağı uçmuyor di mi 200 km uzaktan füze atıp sonra da dua ederek kaçıyorlar.

    Dünyadan haberi olmayan adamlar her konuda konuşuyor aq. Hem gemiden hem uçaktan atıldı füzeler.
    -1 ... mahmut sezar