1. 9.
    kardeş sözlük bozdu. artı burası togo'dan, nikaragua'dan, brezilya favelalarından farksız. burda kanun yok, düzen yok. entry ini okumadım bile çünkü okumama gerek yok kanunun olmadığı yerde her şey olabilir.
    1 ... 0ksijen
  2. 8.
    ağabey yine tekrarlıyorum, sizi çok iyi anlıyorum ve bir nebze sakinleştirebilmek için ısrarla yazıyorum ve yazmaya da devam ederim. evet eski nesiller sözlüğü ayakta tutmuş, popüler yapmış olabilir ama bizim dönemimizde bu kadar çok reklam geliri yoktu. ama şimdi gelir var. sözlüğe gelir kazandıran da yeni nesiller.

    kaliteli bir şeyler paylaşmaya çalışıyoruz, bazen de sözlüğün haline bakıp "eeh yemişim sözlüğü" deyip sözlük formatını en iyi bilenler olarak formatı da bozuyoruz, eğlencelik paylaşımlarda da bulunuyoruz. bunlara da ihtiyacımız var.

    sözlük oluşumları artık gelir kapısı olduğu için zaten yöneticilerin kendi umurunda değil ki sözlüğün durumu. o yüzden lütfen alınganlık yapıp da masadan kalkmayalım. bizler sözlüksel nesil olarak değil, yaşça nesil olarak naif yetiştirildik. ha bu korkak yetiştirildik demek değil. haklı olduğumuzda sonuna kadar hakkımızı arayacağız. ama kişilik olarak çorak ve girift kalmış insanlarla vakit kaybederek ne tatlı canınızı üzün, ne de onlara laf yetiştirmeye çalışarak kendinizi hırpalayın. ben denedim olmuyor. keyfinize bakın paşam. bunu deniyorum ve oluyor. haklılığınıza kani oldum yanınızdayım.
    1 ... nicholai rosicky
  3. 7.
    Amma tatava yaptın amk bee. Siktir git tutan mı var?
    3 -3 ... ekonomi sevmeyen iktisatci
  4. 6.
    demekki mesleki deformasyon sözlüğümüzde daha süratli ilerleyen bir rahatsızlık.

    4. nesil canlı bomba adayının bir isteğidir.
    patlamadan silineydi iyiydi.

    Nasihat: kardeşim, hayatını ve statünü doğrudan etkilemeyen bu sanal portal için kendini bu denli üZmen açıkçası beni de üzdü. Ama bunları dördüncü nesil bir yazar olarak uZakta bırakman gerekirdi. Halin ve tavrın tamamıyla söZlükle alakalı değil zannımca. O yüzden sözlükten çıkıp bir kaç bira içmeni öneriyorum. Hatta sen ısmarlayacaksan bende eşlik edebilirim.
    4 -1 ... tekkontak
  5. 5.
    dostum 5. nesil bir yazar olarak çekip gitme isteğini iyi anlıyorum. ama bir yanılgıya düşüyoruz. eski nesil diye kimse korunmamalıdır, ayrıcalık tanınmamalıdır. hangi nesilden olursa olsun korunması kollanması gereken tek kişi davasında haklı olandır. haklı olanın hakkının savunulmadığı, haksızın görmezden gelindiği yerde, insan incinir, hayal kırıklığına uğrar. eski nesilden arkanda durabilecek, sesine ortak olup sesini gürleştirebilecek bir çoğunluk da olmadığı için maalesef gündem de oluşturamıyorsun. problemi ve derdinin detaylarını bilmiyorum. ama davanda haklıysan tek kişi de olsam sesine ortak oluyorum. yalnız değilsin.
    5 ... nicholai rosicky
  6. 4.
    Dorduncusun diye hakaret hakkini kim veriyor sana?

    Gevsek yazar seysi.
    3 -1 ... superalgeria
  7. 3.
    4cü yazdıysan silin git zaten. 4cü ne mk.
    11 -3 ... ultraviyole
  8. 2.
    Niye korunma ihtiyacı duyuyor ki acaba.
    ... bir burcu geldi gecti burdan
  9. 1.
    Kanka gitmeden şifreyi falan ver öyle git, boşa gitmesin.

    Dediğim istek.
    3 -2 ... 1618 lll v x 7