1. 1.
    Kadındaki fiziksel ve ruhsal olgunluk erkekteki dinçlikle tutkulu bi ilişki olabileceğine inanıyorum. Uzun ömürlü olur mu deneyin görün.
    7 ... sherl0ck
  2. 2.
    sevdiğim kız demiş. anne desen daha az göze batar.
    9 -15 ... yavuz ve unicorn
  3. 1.
    iki yetişkin kişinin kendi iradeleri ile gerçekleştirdikleri ilişki olup bize onlar ermiş muradına demek düşer.
    4 ... monk of monkmountain
  4. 2.
    iki taraf da mutluysa geri kalan herkese bok yemek düşecek ilişkidir.
    6 -1 ... paranoyak jedi
  5. 3.
    Rakamlar her geçen gün artıyor. Ali Ağaoğlu ve eşinin yaş aralığına kadar gidiyor fark. Bakalım o ara neler olacak.
    5 -1 ... kale3112
  6. 4.
    Saygı duymak gerek. Kadın dişiliğinin zirvesinde bir yaşta. Erkeğin en delişmen zamanları. Tadını çıkarın kardeşim. Herkese nasip olmaz.
    Ergen zıpırlar kıskançlığınızdan ne yorum yazacağınızı şaşırmışsınız amk. Hahahaaahahhaaa ezik tayfa sizi. Çok gülüyorum lan size iyi ki varsınız. Neşem yerine geliyor.
    -1 ... pompacisofu
  7. 5.
    2 yaş büyük birine asıktım ama yaşı bahane edip iliakiyi kesti . anladiginiz kiskandigim iliski modelidir .
    ... dollapagetti
  8. 6.
    bu ilşkinin, kadın tarafındaki dinamikleri ile erkek tarafındaki dinamikleri sanıldığı kadar basit, sıradan ve olağan dinamikler değildir.
    1 ... monk of monkmountain
  9. 7.
    normal ilişki, baya normal hatta. aşın artık bunları.
    3 ... penald
  10. 8.
    Benjamin Button ne yapsın bi de böyle düşün. Bir de şöyle düşün aşk laftan anlamaz ki. Sevdiysen sevildiysen sıkıntı yok.
    ... vis albastru