1. 1.
    içki içmek haram mı? islama göre haram eyvallah. ama 25 gün içebilirsiniz. neden mi ? çünkü 31 martta gidip oy kullanacaksınız. eğer doğru partiye oy atmışsanız günahlarınız affolacak. yani huzur-ı mahşerde sorgu sual yok . zira milli eğitim ve milli savunma bakanlığı yapan ismet sezgin "vereceğiniz destek, kıyamet gününde kurtuluşunuz olacak" dedi.

    adamlar cenneti parsel parsel satıyorlar. demek ki buna inanan gerizekalılar da var. aman be yaa içerim ben bu akşam.



    http://www.yenigaste.com/...e-ver-cennete-h36021.html
    3 -2 ... fikrimfirarda
  2. 2.
    Madem affolucaz sadece alkol içmeyelim. Zina yapalım, adam öldürelim, milletin karısına kızına sarkalım bu ne bozuk ne saçma ne hayvanca bir söylemdir. Umarım cenneti garanti eden bu hayvanlar ebediyyen cehennemden çıkamaz.
    ... nightbloo
  3. 3.
    öyle kuru kuruya haram olmaması olmaz.
    fiyatları da bir yüzde 200 civarı düşür bakalım.

    ona göre oy verelim.
    yüzde 200 düşürse zaten normal fiyatına inecek.
    çok şey değil.
    ... antik kilise sarapcisi