1. 1.
    Bayramı kazasız belasız atlattıysak 6 TL'yi geçmiş olması gereken kur. Eğer bir kaza yaşandıysa 7 TL falan olmuştur herhalde.
    2 ... humussuztoprak
  2. 2.
    6.75 tl den açılmıştır.
    koyunların, havuz medyasının, şakşakçıların hala umurunda değil.

    araya bayram filan girdi ya, algılarını da yaptılar.
    zamlar yağmaya başlayınca görecez bunları.

    tepedekilerin algı mekanizmaları öyle bir işliyor ki, çoğu geri zekalı da saray efendisinin laflarına inanıyordur, her şey güllük gülistanlık, batının saldırılarını memleket yemedi, evet.
    4 -1 ... antik sarapci
  3. 3.
    atatürkçülere bayram yaptırmıştır. herif dolar yükseliyor diye göbek atıyor amk. ne yapaydık len körü körüne vasıfsız gılışdara mı oy verseydik?
    -8 ... taylan meric
  4. 4.
    ne doları yahu sabahın bu saatinde. bırakın uyusunlar insanlar yorgun. uyu türkiyem iyi uykular.
    1 ... caranthir