1. 1.
    muhtemelen bu kokoşlar aşna fişna peşinde, o bir zamanlar götlerini başında otura otura ayak tabanı gibi yaptıkları mirc'ler sanıyorlar da sözlüklerde takılıyorlar. hani desenki olgunlaşmış falan filan o da yok. gelmiş seks hikayelerini anlatıyor. çok sıkıcısınız amk. hemen terkedin burayı ihtiyarlar.
    1 -8 ... lan senin de nickinin de amk
  2. 2.
    30 yaşından küçükler neden yazıyorsa, o yüzden yazıyorlardır.
    burası sözlük. bilgi paylaşımı alanı.
    yoksa sizin amacınız mı farklı!
    19 -2 ... gayim ama para bende
  3. 3.
    değişik yaş gruplarının aynı konular üzerine nasıl fikirlere sahip olduklarını analiz etmek. *
    5 ... aspurche
  4. 4.
    en azından herhangi başlık açarken bi tanım girerek, eleştiren 8 yaşındakinden daha yararlı olabilitesi olan yazarların amaçları.

    (bkz: oo sabah trollerimiz hayırlı olsun)
    4 -1 ... hobiolarakyaparsin
  5. 5.
    cevapları da ilkokul çocuğu seviyesinde olan yazarların amaçlarıdır. valla çok sıkıcısınız ya. *
    3 -1 ... lan senin de nickinin de amk
  6. 6.
    kesinlikle zaten kaliteli olan sözlüğümüzü daha da kaliteli hale getirmek içindir. asla karı kız ayarlamak için gibi iftiralarla dolu bir fesatlık kampanyası düşünülmemelidir.
    2 ... kartalbey
  7. 7.
    erkek ise; vücudun orta yerindeki pusula ileriyi gösteriyordur.

    böyle durumlarda hormonlar hiç bitmeyecek bir ''halay''a başlar. tey tey teyy...!
    2 -1 ... hipnozcu
  8. 8.
    (bkz: am var dediler geldik)
    3 -2 ... en asil duygularin insani
  9. 9.
    ne kadar buyuk geliyor dimi 30 yas. halbuki yillar cabucak geciyor gencler. o ruh var ya o ruh hep ayni. 18de de 30da da. klasik anne soylemiyle bitireyim. sen de 30 olda gor bakalim, seni de istemesinler.
    5 ... karvedilol
  10. 10.
    kadın ise kesin bir koca arayışı vardır efendim. ayrıca çirkindir. dışarda bulamamıştır kafalayacak bir adam, sözlükte aramaktadır terbiyesiz. kendisine evlendirme programlarını tavsiye ediyorum. *

    bana gelince, kocam beni boşadı, ondan takılıyorum ben. * bulmuştum yani bi tane. eskiden, çok eskiden. neyse...
    2 -1 ... emma bovary