1. 1.
    Güçlü türkiye'nin alım gücünü gösteren kurdur.
    Tezgahta an itibariyle domates kuru 6 tl'dir. Bu yer yer 7 liralara kadar çıkıyor.
    Dünkü 8 liralık domates kurundan sonra bugün sert düşüp çakılmış.
    https://onedio.com/haber/...en-artik-luks-oldu-829199

    Ulan patates, soğan derken bir de domates çıktı başımıza iyi mi?

    Antalya'da seralardaki domatesleri söküp yerine muz dikmişler.
    Eee melemene muz koyarız artık.

    Ayrıca dış güşler de devrede.

    Evet, güney amerika'dan avrupa'ya oradan da turistler vasıtasıyla antalya'ya gelen "tuta absoluta" adlı böcek yüzünden domateslere hastalık girmiş.
    Yani dış mihraklar devrede.

    Tarım bakanı çıkar "valla ben de şaşkınım" diye açıklama yapar rahatlarız bugün.

    Yazın ortasında 7 liraya domates.
    (bkz: akp döneminde olmuştur)

    Ek: antalya ve kumluca hali günlük toptan domates fiyatları.
    29 haziran 2018 domates kuru

    Halde 2.5 lira ise tezgahta 7 tl olması normal.

    Melemene muz koyun arkadaşlar.
    10 -2 ... tengir budun
  2. 2.
    keşke dolar yerine domatese geçseydim diye başımı patateslere vuruyorum an itibariyle..

    lanet olsun..
    3 -1 ... artificialhuman
  3. 3.
    valla biz antalyada domatesin membasında 4 liraya yiyoruz. noprmalde bu mevsim antalyada domates 50 kuruş-1 lira arası olur.

    demek ki büyüyoruz. kudur almanya kıskan.
    4 ... forza antalyaspor
  4. 4.
    siz de domates yaş alıp bu oyunu bozun bunu da biz mi söyleyelim.
    1 ... masklavi
  5. 5.
    soğan, biber ve domatesten sonra sıra yumurtada sanırım.

    (bkz: menemen lobisi)
    6 ... mel mel bakan gibson
  6. 6.
    Aracıların efsane zengin olduğu kaos budur işte. Üreticiden al pazara ver. Arada %500 kar koy ohh.
    1 ... iamlucifer
  7. 7.
    Birileri de bu işten rant sağlıyor. Ama emin olun ki iktidarın parmağı olmasa bu rantta kimseye o aradaki parayı yedirmezler.

    Senin aklın alıyor mu? Halden 2 liraya çıkacak pazarda 7 lira. Vay amq.
    3 -1 ... rockonbaby
  8. 8.
    Beter olun amk.
    ... dinsiz kitapsiz kafir