1. 1.
    insanı şaşkına çeviren rezalettir. Özel mesaj okunması sonucu modların sekizinci nesil yazar dildomu getirin ulen'i silmesiyle ortaya çıkan rezalettir. Sözlüğü kim yönetiyor? Ayıp olmuş özel mesaj okuyup yazar silmek modlar. Zaten rezil ortamın son rezaleti. Evet.
    13 -5 ... oytunkaran
  2. 2.
    Mesajların okunması olayı yeni bir şey değil. Sözlük kurulduğundan beri var olan bir şey. Hangi moda sorsanız alacağınız cevap bu yetki hiç bir modda yok olacaktır. Ama gerçek öyle mi? Hayır değil.
    3 -1 ... frekans
  3. 3.
    Zall muhalif sesleri susturuyor.
    1 -1 ... septisist
  4. 4.
    Bir iddia. Zall i dogduguna pisman etmek için yola çıkan bir yazarin sessiz sedasiz uçuşuyla son bulan hüzünlü hikayesi...

    Sebep buysa boşuna uçurulmus.

    Degil 2000 yazar 40 tane yazar bulamazdi bu dedigini yapacak. Hayir duygusal davranip adamin sözlüğünde zall a yaptırım uygulamaya çalışmak da kabul edelim ki pek zekice değil.

    Geçmiş olsun. Bir dahaya facebooktan falan örgütler insanlari artik.
    1 -4 ... venus bella
  5. 5.
    iyi bi başlık açtık adam silindi gitti aq.

    sözlüğü karıştırdım yine. evet.
    1 ... crekyness
  6. 6.
    yalnız silinen kim? sözlüğün en kalitesiz trollü. bence mevzunun mesaj okunmasıyla falan alakası yok. ki zaten bunu entry olarak açık açık yazmıştı. silinmesi çok geç bile kaldı.
    1 -6 ... serdarsl06
  7. 7.
    Zall , tüm "hayır" diyenleri silsene yiyorsa. Hayır diyenler beri gelsin.
    Bu şartlar altında bu sözlüğe adım atmam.
    3 ... uzak diyarlarda evli barkli
  8. 8.
    Zallımın zulmü varsa yazarın entrysi var.
    2 ... dusunemeyen filozof
  9. 9.
    Dildosunu getirmisler amk.
    -1 ... karton toplayan cocuk
  10. 10.
    önüne geleni siliyorlar aq bu şekilde devam ederse burası reisçi sözlük olur, birileri de götüne kına yakar.
    1 -1 ... kavunvebira