1. 1.
    Cevabı bence hayır olan soru.

    25 yaşındaki hemcinslerime bakıyorum suratları kartlaşmış saçları seyrelmiş yani biyolojik olarak gençlikleri bitmiş. Ama sorsan kendilerini hala genç görüyorlar.
    3 -25 ... bir tirrek sevdim uzaklarda
  2. 2.
    Benim peder 60+. Sakalları kesince brad pitt'in giresun şubesi.
    Tanrı verince tabii.
    17 -4 ... alpertunna
  3. 3.
    bu başlığı açarken 25'e bir gün daha yaklaştın.
    genetik mirasına ne kadar iyi baktığınla ilgili bir konu bu.
    26'dan bildiriyorum hemen ölmüyorsun evlat.
    19 ... nanautzin
  4. 4.
    en azından genç görünme kısmını kanıtlayabilirim.
    21 -2 ... kedilerinbabasi57
  5. 5.
    29 yaşındayım yaşıtlarımı cebimden çıkartırım, yalnız biraz göbeğim var. *
    3 ... opus magnum revolution
  6. 6.
    bırak 25'i benim gibi 30'da bile mümkündür ancak bu tamamen genetik meselesi. annem 55 yaşındayken bile 40 gibi görünüyordu. öyle ki torununu kızı zannediyorlardı.

    yaş tahminlerini aldığımda sinek kaydıyla 21-22, kirli modda 23-24, kaba sakalla 25-26 diyorlar.

    ama insan 30'una merdiven dayayınca gerçekten yarra yiyormuş, ne kadar 87'li arkadaşım varsa alayı yarra yemiş durumda. çoğunun saçlar dökülmüş, kafanın arkası afedersiniz babun götü gibi açılmış. şanslı olan azınlığın da saçları komple kıralmış. kendime bakıyorum sadece 1 tane beyaz tel var o da asırlardır var zaten, saçım simsiyah olduğu için boyatıyor musun diye soruyorlar, inandıramıyorum da.

    geçenlerde yolda bir tanıdıkla karşılaştık muhabbet ediyoruz. yanında da bir eleman vardı elemana abi diye hitap diyorum. yahu ben seni bir yerden hatırlıyorum dedi, öyle böyle derken sabahtan beri abi dediğim herif ortaokuldan sınıf arkadaşım çıktı amına sikiyim. evlenmiş, 3 çocuk var ama işsiz, meteliğe kurşun atıyor. en az 45 yaşında görünüyordu lan aklım çıktı.

    ne faydasını gördün derseniz 30 yaşıma kadar işleri anca rayına oturttum. kendi işim, yüklü birikimim, lüks aracım ve her şeyden önemlisi hayat tecrübem var. tüm bu ahval ve şerait içerisinde olduğumdan en az 6-7 yaş küçük gösteriyorum. bu da ne kadar teen varsa rahatlıkla kaldırabileceğim manasına geliyor olup 19-20'lik kızlarla takıldığımda zerre sırıtmıyor. lakin bu olduğundan küçük görünme mevzusu yüzünden bütün liseyi otuzbir çekerek geçirdiğim de doğrudur.

    velhasıl, dönüşüm muhteşem oldu *
    4 -12 ... nesgayfe
  7. 7.
    yaşlandım mı lan acaba hissi vurdu şimdi. allah belanızı versin lan.
    bir adet sorunsal.
    6 -1 ... katmir
  8. 8.
    Kişisine göre değişir. Ama o kişi 30 a yaklaştığının farkındadır. Yani genç ve yakışıklılık o kadar olmasa da belki bir olgunluk oturabilir üstüne.
    3 -1 ... gercegintakendisi
  9. 9.
    33den bildiriyorum. çok genç hissetmiyorsunuz eskisi gibi bu yaşlarda. bilginize.
    -1 ... sigara icmiyorum
  10. 10.
    Bence mesele genç görünmek olmamalı her yaşın güzelliğini yansıtabilmek olmalı. Ve ayrıca da erkekler yaş aldıkça yüzleri de karakterleri gibi oturmaya başlıyor ve bence bu daha iyi.
    4 -2 ... 1minyonhatun