1. 1.
    (bkz: gözleri kalp şeklinde gülen surat)

    bkz.ı "gözleri kalp" şeklinde verdim zira, barajı geçsin diye hdp ye oy vermiş chp li bir izmir kürdü olarak günlerce su kesintileri ile susuz kalan ışıklı şeyirimizin 24 saat susuz kalmasının haber niteliyi taşımadığını düşünüyorum.

    leblebi çekirdek yane, biz ışıklı izmirliler için. birde manşetten şeapmış havuz, sayil medyası. sankim çok matah bir şeymiş gibi. sise diyorum eyyy yandaş medya! bırakın 24 saati, on yüz bin milyon saat susuz kalsak -

    yine vazgeçmeyiz, ışıklı partimiz cehebeden! aaa yetti artıkın, kasıklarıma kadan geldi ayol! neymiş efaandım (kuşum aydın şivesiylen söyliyeceksiniz burasını) "24 saat susuz kalıcekmişiz."

    buca ve pornova suya hasret kalıcekmiş! nasıl susuz kalsınlar ayol, ege denizi yanı başımızda deyil mi, yanımızda. e deniz dediyinde aazına kadan su dolu deyil mi , deyil. aslında dolu da soruya cevap olarak "deyil" demek daha hoş olduğu için deyil dedim.

    her neyse, gerekirse gider deniz suyu içeriz ama asla şikayet etmeyiz biz, öyle de ışıklı bireyleriz. bunu o kıt kafanıza sokun ayol! baq sinirlendim yine! folqann, folqann, folqahnnnnn!!!

    bebeyim 3.5 kilo bomba tatlısı alda gel çabucanak! yine depresyona girdim ayol, bi şeyler yemem gerekiniyor! evet.

    https://www.haberler.com/...YW92oAryFLCAJwVTTodGiNhy8
    3 -8 ... folkan iyesta cicisler
  2. 2.
    22 ekim 2019 izmir de 24 saatlik su kesintisi

    Olur öyle idari hizmetlerde.
    1 ... flat head
  3. 3.
    31 mart'ta aktrollere döşenen borunun devamı döşenecektir. ondandır.
    4 ... oz hakiki lilith
  4. 4.
    yine aktıroller basmış burasını! egenin o tuzlu suyuylan gideririz su ihtiyacımızı ama yine de şikayet etmeyiz, taam mı? bunu o kıt kafanıza sokun, sokun! "sokun" deyince içim bi hoş oldu ayol! folqann, folqann bebeyim!
    1 -4 ... folkan iyesta cicisler
  5. 5.
    türkçeyi unuttum amk.
    2 ... kan tutan kasap
  6. 6.
    22 ekim 2019 izmir de 24 saatlik su kesintisi
    4 -1 ... dinleyin ulan develer
  7. 7.
    Cumartesi günü sakaryada da kesildi sular.
    Yeni bir baraj bağlantısı yapıldı mevcut sisteme.
    Aynısı izmirde de yapılıyor.
    Bu kesinti 24 saat olabilir ancak su temininde çeşitlilik ve süreklilik sağlanacağı için 24 saat sabretmeye değer.
    -3 ... hayat guzel
  8. 8.
    Sever izmirli, Bok kokusunu, susuzluğu.
    Onların Suyla işi olmaz.
    önemli değil; su kıçını yıkayan, taharet alan adama lazım.
    4 -1 ... iyneci bey
  9. 9.
    Türkiye kıbrıs tan çekilsin demekle meşgul yeni başkan.
    2 ... tespitdirektor
  10. 10.
    Olur öyle, bunlar geleneksel su kesme şenlikleridir.
    2 ... kara erik habbesi