1. 1.
    Bu çocuk bana yahşi batı'daki "fırtına öncesi sessizlik bu, daha büyük şeyler olacaaak" diyen dayıyı hatırlattı.
    14 ... halkin sevgilisi
  2. 2.
    bireysel sıkıntılardan o kadar bıkmışım, o kadar korkup yılmışım ki toplumsal sıkıntı deyince bir rahatladim.

    yarın ders calismaya karar verdim ya zaten bir sey olmasa da ayrica şaşırırdım.
    keske kıyamet kopsa da hepimiz ölsek.ama hepimiz olceksek olelim. sonra biri ölür öteki ölmez filan karışır ortalık.
    halbuki her gün birileri ölüyor dimi?
    acaba ölüm dedikleri şey kiyamet mi?
    yada kıyamet dedikleri sey ölüm mu?

    acaba ölenin umrunda olur mu kiyamet kopmuş kopmamis.
    hadi yaşayanlar el kaldirsin.

    edit : hee söylemeyi unuttum, ne alaka filan demeyin sikerim bak sinan Çetin komser sekspirde alkis cirpinca herkes tum Türkiye alkis cirpiyo. simdi de el kaldircaniz lan tabi
    11 -3 ... turkuaz haykiris
  3. 3.
    maaş günüdür. şimdilik bir sıkıntı görünmüyor. hakkımızda hayırlısı.
    5 ... gun aydiran demlik
  4. 4.
    Doğum günümdür. Lanetli falan demesek keşke inciniyorum.
    8 ... shot in the dark
  5. 5.
    sözlüğün bütün yazarlarının bilinmeyen bir sebepten evlerinde, iş yerlerinde vs oldukları yerlerde ölü bulunacağına inanıyorum bende. hadi bakalım hayırlısı.
    1 -2 ... ecinni
  6. 6.
    doktor musun üfürükcü mü aq bi karar ver
    tanım: şubat ayının 22. günü
    6 -1 ... nobody s
  7. 7.
    aksine neşeli ve mutlu bir gündür. içinde olumsuzluk hissi olan arkadaşı ben olumlu hislerim ile dengeliyorum diğer olumsuzları da diğer olumlular halletsin nötrleyelim bu arkadaşları hadi.
    4 ... mel mel bakan gibson
  8. 8.
    (bkz: şom ağızlı pezevenk)
    5 ... mirasss
  9. 9.
    Vallahi otobus erken geldi, trafik her gunkinden acik. benim icin ortam mutis.

    T:lanetli fln olmayan gun.
    2 ... garipbiadam
  10. 10.
    sıradan bir gündür. evet.
    1 ... kazangap