1. 1.
    An itibariyle başlamıştır.
    21 şubat 2018 uzaylı istilası
    -9 ... ershan kuneri
  2. 2.
    geldikleri gibi son sürat gideceklerdir.

    21 şubat 2018 uzaylı istilası

    burası türkiye lan..
    8 -3 ... mel mel bakan gibson
  3. 3.
    neyse ki güvenlik güçlerimiz muhtemel saldırılara karşı kırmızı alarmdalarmış; içim rahatladı.

    zannedersin ki uçan daire olmasa gündelik hayatımız aşırı risksiz, güvenlik konusunda çok iyiyiz. damacanaya kerkinen, kan davalısı için işini gücünü öteleyen bir millet bu; tecavüzde ve cinayet oranlarında yeterince üst sıralardayız.

    uzaylıya filan gerek yok. zaten counter gibi ülkeyiz, kendi kendimizi yer bitiririz biz.
    5 -1 ... art vader
  4. 3.
    Küçükken nasıl heyecanlanırdım bu uzaylı muhabbetine şimdi ise komik geliyor.
    2 -1 ... asilsizadam
  5. 4.
    avrasyacı uzaylılar sanırım gelir gelmez dolara müdahale edip düşürmüşler.
    -1 ... ibni maymun
  6. 5.
    Stefan havkink abimiz duyurmuştur.

    https://www.siberstar.com...istilasi-olacagi-iddaasi/
    ... ershan kuneri
  7. 6.
    Eyy uzaylılar, siz kimsiniz yaa? Bunlar haşhaşiii, bunlar terörisstt, bunlar fetöcü!!
    ... ekonomi sevmeyen iktisatci
  8. 7.
    ilk 3 gün bu istilayı ben de desteklemiştim.
    1 ... the adamin biri
  9. 8.
    21 şubat 2018 uzaylı istilası
    1 ... mustafa the woodcutter
  10. 9.
    sabırsızlıkla beklediğimdir.

    artık bizi yeseler de şu iğrenç kakafoni sona erse, kendi açımdan değil ama milyonların acı çekmesindense yensin bitsin her şey.
    1 ... deepsees