1. 1.
    Son enflasyon zammı ile şu şekilde değişmiş maaşlardır.

    Vaiz maaşı öğretmen maaşından fazla bir vaiz kolay yetişmiyor tabi amk.

    2018 yılı yeni memur maaşları
    11 -5 ... zabaha gadar eglence go on
  2. 2.
    şu vaiz dışında hepsi parasını hakediyo.

    ibnenin evlatları, ikimizde fatiha'yı okusak onlarda daha çok yanlış çıkmazsa ben de bişey bilmiyorum.
    20 -6 ... saldirayterk
  3. 3.
    yoksulluk sınırının 5450 lira olduğu yerde üzücü maaşlardır.
    6 ... peyniraltisuyu
  4. 4.
    tablo külliyen yalan, oradaki rakamlar güya en düşük memur maaş rakamları ama biz belediye memuruyuz yani ek kalemlerimiz var ve yüksek lisans mezunuyum. ona rağmen arada çok az fark en düşük diye açıklanan rakamlarla. o rakamlara bakılırsa 5 binin üzerinde almam lazım.
    6 ... masklavi
  5. 5.
    Garibana asgari ücret verilirken abartılı olmuş maaşlardır.

    Gençlerin artık tek hedefi memur olabilmek, başarı kıstası malesef bu.
    7 -4 ... forzaslan
  6. 6.
    Enflasyon oranında zam alan maaşlardır.

    Nominal değerlere bakıp sövecek sığırlar birazdan damlar.

    Evet memur maaşı düşünce işçinin refahı artacak, sövmeye devam.
    4 -2 ... planimdabuyoktu
  7. 7.
    at yalanı sikeyim inananı. bizde memuruz 2700 ü görürsek öpüp başımıza koyuyoruz.
    6 -1 ... kafam bir milyon
  8. 8.
    Öğretmende 1/4 nü koymuşlar. Ben 8/3 üm. Onun zaten 1200 lirasını vergiye kesiyorlar. 3000e fitlerler anca.

    Kısaca maaşa gelen zam boş. Kat be kat fazlası ev kirasına faturalara benzine market ürünlerine pazar ürünlerine geldi.
    4 ... entry de mi girmiyagh
  9. 9.
    Hayali kurulan maaşlardır. Ne güzel artış miktarı minimum 250 tl. Bu tablo çok güzel. Keşke bizim olsa.
    3 ... sairceketli
  10. 10.
    7/2 si v.h.k.i unvanlı yani halk tabiriyle düz memurum. Haziran 2018 maaşım 2870 lira. Ayrıca günlük 5 lira yemek parası ödüyoruz kuruma.

    Listede bir yanlışlık var.
    7 -1 ... kapadok