bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    Şöyle bir görüntü ortaya çıkmış sanırsın 1. Ortadoğu savaşı.
    afrin operasyonu
    8 -2 ... sterka sor
  2. 2.
    T.c afrini yıkar.
    6 -1 ... tabip yarbay
  3. 3.
    1. Dunya savasinin sonuclanmamasi sebebi vol 34838e994.
    -2 ... superalgeria
  4. 4.
    2 milyon kişilik kamp oluşturmaya gidiyoruz.günde 2 milyon ekmek lazım.tarlalar yetmez.buğday ithal etsen fırınlar yetmez.
    1 -1 ... deli anlamindaki de
  5. 5.
    bi sonraki hafta gidin de bu hafta borsadan parayı çıkartayım amk. geçen de aynısını yaptınız.
    2 -1 ... kurenai
  6. 6.
    dış politika domino taşı gibidir, baştan devrilmişse bir daha önü zor kesilir.

    akp ile hiçbir şey olmaz, bakın buraya yazıyorum, yine bir şey olmayacak. çünkü hata baştan yapıldı, suriye karıştırıldı, pyd denilen örgüt bile ilk etapta akp tarafından desteklendi, lideri türkiye'de devlet başkanı gibi ağırlandı.

    ne bekliyorsunuz akp'den, sadece mehter marşı çaldırırlar, ondan bile soğuttular benim gibi milliyetçi bir insanı.
    7 -6 ... ateistvaiz
  7. 8.
    Bir an önce başlatılması gereken harekat. Az önce tv de altyazı geçti Abd bunlara 30 bin kişilik güvenlik hattı oluşturacakmış ypgyle bu pyd mevzi almadan bunları dağıtmamız gerek yoksa türkiye güney sınırı terör hattı olacak. Siktir edin abd ile ilişkileri falan bu milli meseledir bir savaş ciddiyetiyle ağır bombardıman ve kara harekatı başlamalı, abd okyanus ötesinden gidip bize savaş açamaz. Uluslararası sözleşmelere göre ırak veya suriyenin toprak bütünlüğü bozulduysa türkiye nin müdahale hakkı vardır aynı kıbrıs a olduğu gibi.
    5 -3 ... rainy days
  8. 9.
    mültecileri emme operasyonu, israil 40.000 afrikalıyı sınır dışı edeceğini açıkladı, onlar da muhtemelen bize gelir gerçi yeni gelecek olan 2 milyon kişinin yanında 40.000 nedir ki hepsi gelebilir zaten türkiye ülke değil, tayyip ağanın ahırı.
    edit: gelenleri ve tüm mültecileri bir süre sonra reise seçmen yapacaklar, asla geri dönüş için ak partinin bir planı yok, umarım salak akp seçmeni oy verdikleri partinin fikriyatını bilerek oy veriyordur.
    5 -1 ... kavunvebira
  9. 10.
    Bakın arkadaşlar insanın vatanı olmayınca, namusu olmayınca, insanlar kahpe olunca, evet sözüm ona ypg/hpj/ypj/ydgh/hdpkk ve destekçilerine.

    Belki abede kadar teknolojimiz yok ama zamanı gelince o götünün arkasına saklandığınız abedenin de sizinde şah damarınızı kökten keseceğiz.

    Elbet birgün ama mutlaka geleceğiz ve o zaman affımız olmayacak...
    6 ... console
  10. 11.
    yakın zamanda başlayacağı söylenen son terör bükücü.
    3 ... secrexv2
kapat