1. ?.
    tsi 22:00'da başlayacak olup 2-1 psg'nin üstünlüğü ile biten 18 eylul 2008 kayserispor psg maci'nın rövanşı olan uefa kupası 1. tur 2. maçı.
    -2 ... minik mavi balina
  2. ?.
    imkansız demem, şansını dene, diyorum kayseriye.

    Bilirsiniz, biz türkler olarak rakiplerimizi fazla büyütme konusunda üstümüze yoktur. Aynı hassasiyeti kendimize güvenme konusunda göstermeyi bir becerebilsek, ah ulan ah...

    Zor bir şey mi sanki... Çıkın 2 tane gol atın * ve gelin. çok şey mi istiyoruz.
    1 ... the vampire
  3. ?.
    5 sezon öncesinin malatyaspor'unu aklıma getiren maç. malatyaspor uefa kupası 1. tur ilk maçında evinde dönemin formda takımlarından fc basel'e malatya'da 2-0 kaybedince herkes bu iş bitti demişti. ancak malatyaspor saint jakob park'taki maçta kendinden beklenmeyeni yaptı ve 90 dakikayı 2-0 önde bitirip maçı uzatmalara götürünüce alemi "göt" ettiydi. ha sonra noldu? uzatmalardan balıktan gümüş golü yedi, maç da 1-2 bitince elendi malatya. olsun az daha eliyordu bu kadar imkansız bir pozisyondan.

    bu maçta da aynı durum neden olmasın? kayserispor bu, kocaelispor falan değil. "nasolsa eledik lay lay" modunda taşakları yayarak sahaya çıkacak olan psg'ye kayserispor'un soğuk duş yaptırması işten bile değil. "basel adam mı lan?" diyebilirsiniz ama psg'nin de günümüzde isminden başka hiçbir sermayesi yok. weah'lı, rai'li, bravo'lu, nouma'lı* o yardıran psg 15 sene öncesinde kaldı ve inanın bana günümüzde onlar da "adam değil". dolayısıyla kayserispor, gereksizce rakibinden korkarak sahaya çıkmadığı sürece bu takımı kupa dışına itmemek için bir neden yok. bastırın bakalım...
    1 ... pulemjot kalashnikova
  4. ?.
    sivas caddesinde tur atamadık ama champs elysees 'te * tur atmak için 2 gol gerektiren müsabaka. Kayserisporda sezon başından beri sakatlıklarla uğraşan kadrosuna rağmen ısrarlı gol isteği, "neden olmasın çocuklar" diyen spikerleri umutlandırıyor.
    * *
    ... windigo
  5. ?.
    kayserispor'un tarihinde çıkacağı en zorlu maç olarak literatüre geçmiştir.
    ... system error
  6. ?.
    kayserispor'un turu geçeceğine inandığım maç olacaktır. ayrıca psg nin son maçında yendildiğini göz önünde bulundurursak kayserimizin iyi bir oyunla ve gollerle ülkemize turla döneceği maç olacaktır.
    -1 ... pink_floyd
  7. 0.
    futbol smart'dan canli yayinlanacak olan mac.
    ... boreas
  8. 1.
    kayserispor için dualarımı sıraladığım karşılaşma, istanbul takımlarında hayır yok bari anadolu takımı güldürsün yüzümüzü.
    1 ... eses taraftari porsuk canavari
  9. 2.
    kayserispor'un galibiyetiyle höyküre höyküre ağlayacağımız karşılaşma olacaktır sevinçten. bilmediği takımı mahalle takımı zanneden, anadolu takımına kaka bok gözüyle bakan bir ülkede, yürü be kayseri diyoruz. hatta amcamın tabiriyle, yürü be pastırmagücü! yediğin sucuklar için oyna!
    ... der meister
  10. 3.
    Sürpriz yapacak hissi ile fark yiyecek hissi iç içe geçmiş durumda. kalpler birinci seçenek için.
    ... akatreil