1. 1.
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi ilahiyat Fakültesi Öğretim Üyesi Abdullah Akın'ın açıklaması.

    1924 te genelev olarak kullanılan camiler vardı
    http://www.diken.com.tr/b...kullanilan-camiler-vardi/
    5 -4 ... jimmy tudeski
  2. 2.
    amaç belli. cumhuriyet düşmanlığı oluşturmak.

    cumhuriyetin bir tane mert düşmanı yok görüldüğü üzere. hepsi namert. hep yalan ve iftirayla saldırmaya çalışıyorlar. bu adamlar böyle. hamurları bozuk bunların. zaten hamuru bozuk olmayan adam cumhuriyet düşmanlığı neden yapsın?
    31 -6 ... zurarda
  3. 3.
    (bkz: at yalanı sikeyim inananı)
    9 -1 ... noxeca
  4. 4.
    (bkz: Stop making stupid People famous)

    1924 te genelev olarak kullanılan camiler vardı
    5 ... sodomlu
  5. 5.
    "2.abdülhamit in vefatının 100. yılı" konusundan 1924 deki camilere nasıl gelinmiş?

    bunların 2. abdülhamit aşkının tek nedeni, 2.abdülhamit'in zamanında harekat ordusu tarafından alaşağı edilmesi ve o ordunun kurmay başkanının da mustafa kemal olması.

    amaç atatürk'e karşı abdülhamit figürü yaratmak. yoksa 2. abdülhamit asıldı diyen zavallılar bunlar. abdülhamit'ten haberleri yok.

    "profesör" ün tipe bak. içinin pisliği dışına yansımış. üniversitenin kısaltması da çok ironik. çomü. çomar üniversitesi.

    tipik siyasal islam ideolojisi sebebiyle birileri tarafından profesör yapılmış çomar sözleri. edirne dışında bunlar üniversitede hademe yapılmaz.
    14 -3 ... bugun variz yarin yokuz
  6. 6.
    (bkz: yalancıyı sikmemeleri sorunsalı)
    6 ... flat head
  7. 7.
    Kemalistler inkar ettiğine göre doğru olan bir sözdür.

    Yani başta camilerin ahır yapılmasını inkar ediyorlardı. Sonra fotoğraflar çıkınca gurur duymaya başladılar.

    Şimdi bu iğrenç hadisenin fotoğraflar çıkınca nasıl gururlanacaklar göreceksiniz.
    -13 ... mustafa the woodcutter
  8. 8.
    (bkz: yobaz sıçması)

    Her gün yeni bir sapıklıkla karşımıza çıkıyorlar. Her seferinde sapıklık çıtasını biraz daha yukarı taşıyorlar.

    Bunları göre göre siyasal islamcı olanın aklıyla zoru vardır.
    11 ... alkolik oldum
  9. 9.
    bir palavradır.

    (bkz: yalandan kim ölmüş)
    3 ... ataturkcu 20
  10. 10.
    e tabii kaynağı buldular...

    " 1157 de berberiler atlantiği kayıkla geçti!" dediler.

    kimse oha madem atlantik kayıkla geçilebiliyodu, neden şarapçı ispanyol tayfası daha sağlam ve büyük kadırgalar yapabilmek için 400 yıl daha bekledi, diye sormadı.

    "abdulhamid bir karış bile ülke toprağı hediye etmedi" dediler

    kimse, ulan tarihçiler bar bar bağırıyo, o herifin hediye ettiği toprak şu anki türkiye´ nin iki katından büyük, niye o adamları dinlemiyosunuz, demedi.

    "lozan bi yenilgidir" dediler

    kimse- bizden başka- ulan olm etrafına bi bak, bu toprakları sana o antlaşma vermişti- demiyor...

    e durum böyle olunca en kutsal olan "camii"yle en aşağılık olan keraneyi aynı cümle içinde kullanmakta bi sakınca görmezsin.

    biz, bu konuya uyanık olmayı başarabilen çevreleri uyarabiliriz,anca. geri kalanı bu adamlara inanır, ve emperyalistlerin uşağı olduklarını , farketmezler bile.
    13 -1 ... paganviodio