1. 18.
    Bence Evet, yakışır.
    ... selfieist
  2. 19.
    1.73 boyum, gayet yakışıyor. öyle balon gibi sismedikten sonra herkese yakışır.
    ... diego angelo
  3. 20.
    Kas geliştirmek için boyun bir önemi yok.
    Tutdurmuşlar abartmazsanız iyi diye.
    Zaten abartamazsınız siz çalışın.
    2 ... senben22
  4. 21.
    (bkz: evet)
    ... nila
  5. 24.
    Bu adam 177 mesela.

    178 boya kas yakışır mı
    2 ... bir tirrek sevdim uzaklarda
  6. 26.
    cevabı hayır olan sorunsaldır. ben 1.84üm hala kısayım amk sen 1.78 diyorsun.
    2 -4 ... kan tutan kasap
  7. 27.
    178 boya kas yakışır mı
    3 ... kan tutan kasap
  8. 28.
    Estetik tanrısı Frank zane Abimiz 175 boyundaydı. Ve gelmiş geçmiş en zayıf mr olympyia. Mesela Tom hardy de 174 boyunda. Boyun hiçbir önemi yok. Genetiğin çöpse istersen 190 ol.
    178 boya kas yakışır mı
    ... yikanmak istemeyen cocuk
  9. 29.
    öyle davar gibi şişecekseniz yakışmaz. yani heavyweight vücutlar 1.85 ve üstünde estetik duruyor ki bu da bazı genetiği iyi olanlarda. 1.80' boya kadar fit ve kolunuzu en fazla taş çatlasa 40-43 arası yapmaya bakın bu da en fazla.

    Bundan fazlasını yaparsanız estetik durmaz yürüyen üçgen peynir gibi oluyor, abinizi dinleyin.

    kızlar zaten öyle çok şişmiş tiplerden hoşlanmıyor. zamanında 1.86 boyda %10 yağ oranında 49 cm kola ulaştım kızların çoğu "ay o ne be goril gibi çok şişmiş yaaa of pff" salak salak konuştular.

    şu an kollar 43-45 cm civarı değişiyor ve hala insanlara hayvan gibi geliyorum ama önceki halimden daha estetiğim.
    1 ... strong arm broken
  10. 30.
    Abartmazsan evet diye cevaplanabilecek soru. Geri dönüşlerden anlarsın swh.
    ... rtrn