1. 1.
    Amerikan başkan yardımcısının tehdit konuşmaları devam etmesine rağmen piyasalarsa cok dalgalanma olmaması güzel.

    Şahsi kanaatim gün içinde 5,50 bandına kadar inecek dolar. Ona göre davranın.


    16 ağustos 2018 dolar kuru
    4 ... forza besiktas
  2. 2.
    sessiz durursak aynı hızı takip ederse belki 5,4 ler ile günü kapatabilir.
    1 ... lan senin de nickinin de amk
  3. 3.
    Dolar 8 lira olacak rez alın.
    -1 ... hhaakkoo
  4. 4.
    5,98927919 Türk Lirası
    ... anasonicenadam
  5. 5.
    Merkez bankası müdahale etti -dolar cüzi bi şekilde düştü. Kimbilir kaç milyar dolar para kaybı vardır ...

    Bi süre böyle idare eder sonra gene yükselir.

    Ama buna akgöt tabir ettiğim çomarın kafası tabii ki basmaz. Dolar müdahale yüzünden düştü ve dün itibarıyla türkiye devleti daha da fakirleşti.

    Sen et alıyosun saman alıyosun aklına gelecek herşeyi dışardan alıyosun. Bunu dolar üzerinden alıyosun.

    Nası "beni etkilemez " diyebilirsin ki sen?

    Merkez bankası bu müdahaleyi her gün yapamaz.

    E n'olcak bunun sonu? Eti dışardan çok güçlü dolarla alan adam -nası iflas etmeyecek? Adamsan git et ithal ettiğin adama "ben eti bundan sonra lira üzerinden alacam " de .

    bak bakiim sana et satıyo mu?

    Böyle bi süre daha idare eder ama şu anki dışarıya dolar, euro üzerinden bağımlı türkiye, piyasadaki bu şu anki merkez bankası müdahalesinden dolayı rahatlama, geçtikten ve dolar gene yükselmeye başladıktan sonra, iflas eder kardeşim.
    3 -1 ... paganviodio
  6. 6.
    istediği kadar gerileme yaşansın, gösterge tahvil faizi artıyor, borsa düşüyor. öyleyse yurt dışından gelen paraya nereye giriyor? adamlar işi gücü bırakıp dolarlarını türkiyeye getirip garanti bankasında tl mevduata mı yatırıyor? çok saçma.

    kurun orta vadede 3-4 arasında dengelenmesi için tek yapmamız gereken daha fazla üretip daha fazla dışarıya satmak.

    bunu da şuraya bırakayım; umutsuzluğa yer yok. çözüm ise üretimde. rantta değil.

    https://turkiyeyatirim.com/yese-kapilmayacagiz/
    3 -1 ... karelifular