1. 1.
    her fırsatta dedik. bu adamlar iktidar nefreti adı altında kürt faşizmi yapıyorlar dedik. terör sempatizanlarını sempatik gösterme amaçları var dedik, ılık götlü solcular "ye herkese tiririst dime ühhüühüüzüü" dedi.

    alın şimdi bu selahattin demirtaş güzellemesini bir yerinize sokun.

    https://www.youtube.com/w...?v=dI0cfw0LJFo&t=166s+

    katılan katılır katılmayan katılmaz. vatanını biraz seven her insanı, bu entariyi gören her insanı videoyu dislike atıp alltaki terörü övmenin suç olduğunu yazan yorumlara desteğe çağırıyorum.
    24 -7 ... uluyan bilge
  2. 2.
    video gayet güzel herkese terörist demek ne kadar kolay gerçekten dee.
    5 -5 ... red light
  3. 3.
    140 journos boykotu

    Hahaha siktir.

    Ulan seloo nasıl mağdur oldun yine.

    Lan madem coğrafya kader siktirin gidin kuzey ırak orada. ırak olun.
    12 -3 ... siradan siradam absolute
  4. 4.
    herkese terörist merörist demiyoruz lan yeter artık. bu adam pkknın bir numaralı destekçisi. susun lan artık neymiş "seni başkan yaptırmacaz" demiş. helal amk iyi demiş içeride diker şimdi aponun heykelini.
    13 -3 ... uluyan bilge
  5. 5.
    açık ve net zamanında apo'nun avukatlığını yapmış şahsiyet için nasıl terörist diyemeyiz ya kafayı yemiş bazı arkadaşlar ya da bunlar da malum kitleden başka seçenek yok çünkü her şey ayan beyan ortada.

    videoya bastım eksiyi.
    7 ... imam hatipte okuyan ateist
  6. 6.
    terör nedir ne değildir terörist kimdir kime denir bu kavramlar etnik ve siyasal tercihinize göre değişeibilir bu coğrafyada.

    bu coğrafyada çoluk çocuk öğretmen doktor öldürüyorsanız halkların kardeşiliği için yoldan geçen birine molotof atıyorsanız bu sizi terörist yapmaz bu sizin hobinizdir bu kültürünüzün bir parçasıdır sizde kültür elçisinizdir

    bu coğrafyada bebek katili birinin heykelini dikmek istediğinizde eli kanlı canilere başkanlık ettiğiniz parti insan devşiyorsa bu sizi terörist yapmaz halk kahramanı falan filan yapar.

    bu başlığı açan arkadaşın eline kan bulaşmamıştır işçi öldürmemişdir molotofla kürtde yakmamıştır fakat cihangir solcularıcı için bu başlığı açtığı için faşisttir y-chp'liler için halklarının kardeşliğine düşman canidir.
    ama tek övünç kaynağı bebek katilinin önünde düğme iliklemek olan seloş terörist değildir.

    not: istekleri kadar güzel göstersinler istekleri demagojiyi yapsınlar bebek katilinin önünde iliklediği her düğme için sebep olduğu her can için hesap verecek vermeye de devam edecek.
    Ulu tanrı devletimize zeval vermesin.
    3 -1 ... atsizayoldas1
  7. 7.
    Gençler konuşmayayım konuşmayayım diyorum ama açtıracaksınız yine bu abinizin ağzını.

    Şimdi ben bu 140journos denilen terörist sevicisi kanalı ilk gördüğümde Kemal Kılıçdaroğlucu mezhepçi Alevi bir sahibi var demiştim tamam mı?

    Vallahi de billahi de daha kurucusunun kim olduğunu bilmeden söylemiştim hem bunu.

    Bu abinizi bilen bilir, çok meraklıdır, hemen araştırmaya koyuldum tabi gençler...

    ilk kurucusu Cem Aydoğdu adında bir insanmış.

    Ulan dedim aha haklıyım, adı Cem'se kesin sandığım bu dehaşkahpece'li teröristlerin bolca içinden çıktığı kesimden bir vatandaşımız.

    Sonra 'tedex video'sunu izleyeyim de daha iyi kavrayayım, her adı Cem olan aşırı sol çomar olacak diye bir şey yok' dedim veee ne görsem beğenirsiniz gençler?

    Alın, buyurun izleyin:

    https://youtu.be/FgWGoOOaX30?t=685

    Babasının elinde sazı, Kılıçdaroğlu hayranı bir insanmış.

    E dedim tamam, bunlar tabii dehaşkahpece'li, pekaka'lı şerefsizleri devletimizin saf, masum, güzel insanlarına cici göstermeye çalışacak video'lar çıkaracak.

    'E ee yani ne diyon lan sen?' diyorsunuz biliyorum.

    E ee si bu gençler.

    Bu kadar.

    Ne bekliyordunuz ki?

    Ha isterseniz, video'yu baştan sona izleyin de, babasının nasıl twitter'da birden fazla hesabı olduğunu ve devletimize karşı tepki koyan yazılar yazdığını anlattığı kısımları da görün.

    Hadi bakayım.
    8 -3 ... mahalle abisi
  8. 8.
    ulan hem bölgeyi terör cennetine çevir. hem ne kadar doğulu kürt varsa evini barınak olarak kullan izin vermeyeni tara. devlet kürde zarar gelmesin diye binlerce şehit versin. üstüne savaş alanına çevirdiğin doğuda patlayan bomba yüzünden ölen küçücük çocuk için devleti suçla.

    pkk teröristtir. hdp pkklıdır. selahattin demirtaş pkklıdır.

    devlet büyüktür. uyuyor sanarsın, bol bol atarsın, bir gece ansızın gelir; sonra da ağlarsın.
    8 -1 ... uluyan bilge
  9. 9.
    (bkz: yalancıyı sikmiyorlar öyle avantajlı bir durum var)

    bölgeyi terör cennetine çeviren pkkdır. apo bile bunu kabul etmişken neyin çırpınışıdır bu?
    7 -2 ... uluyan bilge
  10. 10.
    Ulan nereden geliyor bize bu eksiler diyorduk, meğerse ne kadar pusuda bekleyen vatan haini varmışta, 6-8 ekim olaylarında 60 vatandaşımızın ölümünden sorumlu, orospu çocuğu terörist başı bebek katili apo'nun heykelini dikmek isteyen Selahattin Demirtaş denilen yılanı savunanlar da çıktı ortaya iyi mi?

    Vallahi kafam almıyor artık gençler.

    Omurgasız hayvanlar sınıfından korkmaz bu abiniz de, en çok tarih öncesi sürüngenlerden korkar.

    Amma omurgasız hayvanlar sınıfıyla tarih öncesi sürüngenler sınıfına bağlı olanlar bir araya gelince de bunların hangi birine karşı atağa geçeceğimizi şaşırıyoruz ne yapacaksın ki?

    edit:

    baba10 açık eksiliyor gençler, tam da bir kılıçdaroğlu'cu cehape'li gibi davrandığı için kendisine şaşırmıyoruz değil mi?
    10 -4 ... mahalle abisi