1. 1.
    Şüphesiz ki 57 üyeli islam işbirliği teşkilatının, erdoğan'ın çağrısı üzerine istanbul'da yapılacak olan olağanüstü toplantısıdır. aha yazıyorum bak buraya, bunlar kudüs'ü filistin'in başkenti ilan edecekler. kaos is coming. evet.
    4 -1 ... totonok folmondoko boton gomo
  2. 2.
    (#38400171)
    evet arkadaşlar.
    2 gün önceki öngörüm sebebiyle kutlamaları alayım.

    --spoiler--
    istanbul'da yapılan islam işbirliği Teşkilatı (iTT) Olağanüstü islam Zirvesi Konferansı'nda Doğu Kudüs Filistin Devleti'nin başkenti ilan edildi. iTT istanbul deklarasyonunda "Doğu Kudüs'ün Filistin'in başkenti olduğunu ilan ediyoruz. Bütün ülkeleri bunu tanımaya davet ediyoruz" ifadesi yer aldı.
    --spoiler--
    3 ... totonok folmondoko boton gomo
  3. 3.
    Kaos filan is not coming arkadaşım. Teşkilatın kuruluşu bile 1969'da olmuş bir mescid-i aksa kundaklanması olayına dayanıyor. Bi' boka yarasaydı zaten iş hiç bu noktaya gelmezdi.

    Aldıkları karar da ülkelerindeki çomarları coşturmaktan başka bir amaçlı değil. Hiçbiri israil ile bağını koparmayacak.
    4 -1 ... adim samuel 25 yasim
  4. 4.
    çok komik bir toplantıdır. yemen gibi bir süper güç bile katılmıştır, o kadar itibarlı ve vasıflı bir toplulukturdur ki bu iit, adeta buradan çıkan kararlar küresel arenada kanun hükmündedir.
    t: 2 - 3 devlet harici tam bir güruhlar toplantısı.
    6 ... kavunvebira
  5. 5.
    koskoca kudüs'e tüm dünya yeşil vadi muamelesi yapıyor ya, en çok ona yanıyorum. bu iş deklarasyonla falan olacak iş değil.
    4 ... the adamin biri
  6. 6.
    Trump’ın hamlesine hamle yapan teşkilatın toplantı. Otuzu aşkın ülke katılmış ortak karara varmışlar. E sonuç? Abd’nin umrunda değildir. Kudüs kaybedildi.
    1 ... antiansiklopedi
  7. 7.
    Trump’ın hamlesine hamle yapan teşkilatın toplantı. Otuzu aşkın ülke katılmış ortak karara varmışlar. E sonuç? Abd’nin umrunda değildir. Kudüs kaybedildi.
    2 ... antiansiklopedi
  8. 8.
    batı kudüs israile bırakılmıştır. zaaa.
    3 -1 ... tomris hatun
  9. 9.
    (bkz: usta bana yarım kudüs)
    (bkz: doğu olsun abi)
    5 ... ustumu ortsene anne
  10. 10.
    trafiğin anasını bellemekten başka bir işe yaramayacaktır.
    bolca gürültü, sıfır icraat.
    entri burada dursun, önümüzde ki günler kimin haklı olduğunu gösterir nasılsa.
    3 -1 ... mecburi istikamet