1. 1.
    herkesin muhatap olmamak için köşe bucak kaçtığı "1 station insani" ile dünya tarihinde bir ilk olarak kürtaj yaptık. kısa kısa konuştuk. birbirinden salak cevaplar aldık. işte o kürtaj.

    1- merhabalar sevgili bir istasyon malı. bize kendinden bahseder misin biraz. mesela neden hep istasyonda bekliyorsun? para verip ikinci el hesap satın alacak kadar ne yaşadın örneğin?

    öncelikle selamlar. "aleyküm selam" (bu benim yalnız) siz deyerli sözlük yazarlarının da farkettiyi üzere biraz malım ben. (rica ederim) bu yüzden istasyonda beklerim hep. tren, otobüs, metrobüs, farketmez istasyon gördüm mü dayanamam, beklerim yane.

    buna bende anlam veremiyorum ama, elimde deyil engelleyemiyorum bu isteyi. bir keresinde istasyonda beklerken çok pis tokatlamışlardı beni. sanırım o tokatların etkisi var bu durumda.

    hesap mevzuna gelince. bir farkım olsun istedim. zira sekizinci nesil olmak benim için bir ayrıcalıktı. tam 50 lira verdim, ay sonuna kadar su içerek hayatta kaldım mesela. çoq zor günler geçirdim sözlük.

    2- hmmm anlıyorum. (benim bu, muhabir yane) peki, 2. sorumuza gelelim sevgili mal. bir hayvan olsaydın hangisi olmak isterdin.

    ihihihihihi (gülüyor burada) "bir istasyon hayvani" olsam hiçte fena olmazdı hani.

    3- sevgili istasyon malı, itiraf etmeliyim ki gerçekten de eylenceli ve bir o kadar da yaşam dolusun. peki sevgili mal hangi kalemle yazı yazılmaz?

    cevap veriyorum, ver tabi. "göz kalemi ile ihihihihihihihi." mamafih sevgili istsayon malı doğru cevap kontrol kalemi olacaktı. ulan keşke soruları önceden verseydim amk.

    4- peki sevgili istasyon şefi. ülkede kriz olduğu hakkında bir takım söylentiler var. bu konu hakkında ki düşüncelerin nedir? sence gerçekten kriz var mı ülkede.

    şahsım adına konuşmam gerekirse ülkede kriz mriz yok aga. bakın şöyle bir örnek vereyim size. kriz olan bir ülkede insanlar porsche'a binebilir mi? binemez deyil mi. dün saydım tam 5 porş denk geldi eve giderken. eyer kriz olsaydı porş'A binemezdik.

    5- sözlükte en sevdiyin 3 yazar?

    (bkz: bir istasyon insani)

    (bkz: bi istasyon insani)

    (bkz: 1 istasyon insani)

    6- pekiy sevgili mal. sözlüğe yön veren bir yazar olduğunu hepimiz biliyoruz. bu yüzden röportajımızı senlen yapmak istedik zaten. popi olmak gerçekten zor mu?

    inanın bu dertten muzdaribim. yoğun ilgiden bıktım usandım. moderasyon örneyin, sürekli benlen ilgililer. sürekli siliyorlar hesabımı kapatıyorlar. yani az kaldı tükenmişlik sendromuna gireceyim diye korkuyorum.

    ya bi siktir git amk. s*kerim sözlüyünü de kürtajını da. evet.
    6 -3 ... inatedipsaunadaterlemeyenadam
  2. 2.
    1 station insani nickli yazarla sözlük kürtajı
    1 ... alpertunna
  3. 3.
    bence pozisyon temiz, oynatmakla dogru karar vermiş. bunun devamı,bunun devamı, şimdi bir dakika bunun devamında bir şey, hayır diyorumki bunun devamında birşey olduysa tamam haklısın.
    1 ... dergah sovalyeleri