1. ?.
    tahminlerin ötesinde bir taraftar...
    ben tahmin edemiyorum yani,
    böyle bişey olabilir mi ya?
    4 -6 ... tahin ile pekmez
  2. ?.
    Berabere bitseydi taraftarların alacağı hali merak ettiğim durumdur. Galibiyeti düşünmek bile istemiyorum.
    ... beyinsiz yumurta
  3. 1.
    (bkz: yenildik ama ezilmedik)
    1 ... eyeinthesky
  4. 2.
    henüz uymamış şebek beyanı

    uyu lan işte yarın okul var..
    -3 ... paul sahilleri
  5. 3.
    amına koyayım siz cidden malsınız. skora falan kimsenin sevindiği yok oynanan futbol umut verici olduğuna seviniyoruz. hadi biz anlatamıyoruz madem bir bok bilmiyorsunuz bir zahmet gidin de ntvspor'u açıp mehmet demirkol'u falan dinleyin be kardeşim.
    1 -2 ... madrid ulku ocaklari reisi
  6. 4.
    adını yazmayalım gelişimlerine olumsuz etkisi oluyor malum çoğunluğu ergen olduğundan.
    -1 ... ertan erdem
  7. 5.
    dur bir espiri daha yapayım.

    çocukluklarına inmek lazım diyecem ama nereye inecen zaten çocuklar.
    1 -1 ... ertan erdem
  8. 6.
    2-2 ye timsah figürleri yapan şebekler kadar komik değillerdir

    hahahahahahahaaa..
    ... paul sahilleri
  9. 7.
    bir de başka takımın beraberliğine sevinenler vardır;
    http://galeri.uludagsozlu...%B6%C4%9Freniyorum-77594/
    ... maca ikilisi
  10. 8.
    1 0 yenildiğine değil manchester united gibi bir dünya devini ingilterede tir tir titrettiği için seviniyordur. ve ne yazık ki bunu anlayamayacak kadar mal taraftarları olan bir ezeli rakibe sahiptir. şans işte.
    1 ... ronaldogu