bugün

Kıvılcım çıkarmı diye deney yapma metodu. inşallah bu deneyde başarısızlıkla sonuçlanmaz da beyinsiz bir varlıkla daha uğraşmak zorunda kalmayız.
kafasını tutmak istiyor arkadaş kısaca.
@2 yine şaapmış.
25 entryli bir hesaptan böyle bir başlık açılması düşündürücüdür.

Sırf bu başlığı açmak için açılmış bir hesap olabilir.

Bak, biz orijinal hesabımızla adresimize kadar verdik. Bendeki göt sende yok demek ki.

Önemli olan orijinal hesap ile böyle başlıklar açmaktır.
Ağaca yazık.
hazir eliniz degmisken. benim de uzerimden yol silindiriyle gecin.
boyle gel git yapin kagit gibi olayim.belediye iscileri gelsin tazyikli suyla temizlesinler beni.

agaca kafayi surtmek fikrini begenmedim.
çevreye de mi saygınız yok kardeşim o ağaç kolay mı yetişiyor.
Böyle klavye başında olmaz ama.
Kafes dövüşü istiyorum ben. Ağacı ben getiririm.
internet ne güzel şey.
istediğinin arkasından istediğin gibi atıp tutabiliyorsun.
önce bana salladı bu dallama, şimdide 007ye.
e insanda bu adamlar beni bulsalar o entry giren elimi götüme sokarlar kaygısı olmayınca oluyor böyle kahraman çıkışlar.
açıkça söylüyorum. bana sataşanı anlarım. sonuçta yurt dışında olduğumu herkes biliyor. ama avukat bir adama atıp tutarken ben olsam iki kere düşünürüm. sonra işin içinde salya sümük abi beni affet diye ağlamakta var.
007 ye çatmak, temsili:

https://twitter.com/i/status/1575050162212589568
Saldırı suçundan hapse girmeyi gerektiren suç.
Sen gel 3 günlük hesap aç ve yıllardır sözlükte olan birine kafa tut! Sözlükte enteresan olaylar silsilesi. Bu ne cesaret yiğidim:)
Abi düşmanın kim merak ettim. Yapacağın işlemleri bize de anlat aydinlanalim.
stadyumun oraya şimdiden gidiyorum ben, önden yer tutmak lazım.
007 şu herife tehdit ve hakaretten dava açsa ne gülerim.
internet ne güzel bir şey bu dallamanın klavye başından artistlik yapması kolay. Daha önce de dinsiz kitapsız kâfire salladı bu pislik. Ey bu başlığı açan troll kişi, gerçek kimliğin ortaya çıkınca avukatlara ve mahkemeye anlatırsın derdini.
25 entryli sahte hesaptan sallaması kolay. Yiyorsa gerçek hesaptan yap bakalım.
Gerçek hesapmı? O da ne? Bilmediğim şeyleri öğretin bana lütfen.
(bkz: kişi kendinden bilir işi)
görsel
bu arkadaşın kelle ile alıp veremediği bir şey var. Az önce gördüm kafir kardeşimizin kellesini kılıçla vücudundan ayırmaktan bahsediyordu. Onu bilmem de sürtme esnasında d*şaklı abim 007'nin ipeksi saçları ile karşılaşan ağaç sayesinde öyle bir şey gerçekleşmez.
Adam odunu oduna sürterek izciler gibi ateş yakmaya çalışıyor. Helal olsun dayioğli.
yanliz kafasini tutarken dikkat et, fazla surtturursen, yuzune attirab...,pardon, yani tukurebilir. o yuzden kafasini yuzune dogru tutma.
pratiginiz yok.

bir adami silgi gibi bitirmek istiyorsan agaca degil yollarin viraj kismindaki asfalta surteceksin. arac kaymasin diye virajlara tirtik yapilir.ayaginla kafasina bas iki kez gel git yap surati dumduz olur.

olmuyor.

daha bu adami bitirip uzerimden dorseli tirla gececeksiniz.bekle bekle sıkıldim.
kafasini tutup agaca mi surteceksiniz, basini tutup icinize mi alacaksiniz, ne bok yiyecekseniz cabuk yiyin,
daha benim kafamin ucurulmasi var sirada. beklemekten agac oldum amk.
(bkz: kafasını tutmak için bahane aramak).
olm adam camide. ordan cime gider. anca akşam alırsınız cevabi.
Arkadan gelen arkadaşlarının sizi ağaca vurup gitmesiyle sonuçlanacak aktivite.