1. 1.
    Şiir seven her insanı severim.
    Kız ise daha bir severim tabi.
    3 -1 ... better days ahead
  2. 2.
    kişiden kişiye değişen çekiciliktir.

    bana da itici geliyor arkadaş. şiir seven adam da kadın da itici geliyor. adamı sevgili yapacak değiliz ama kendimi şiir seven bi adamın masasında sıkılırken bulacağımı düşünüyorum.

    orada kalsın abi o çekicilik. düzüm ben, odunum, entelektüellik uğramamış mahalleme. tek sıkımlık barutum var belki. o da gaza gelirsem, ortam da bas bas bağırıyorsa bi dörtlük patlatırım sevdiğim kadına. ama o kadar. yoruyor beni. böyle dümdüz anlatasım var her şeyi. halin aşktan perişan olunca, dörtlüğe gerek yok devrik devrik cümleler daha şahane.
    4 ... facali ve yarali yurek
  3. 3.
    Çekici falan değillerdir. Çok kitap okumaya çalışırlar, gözlük takarlar, cool olmaya çalışırlar. Ve genellikle çok bilmiş olurlar, hoşlanmadığı bir durum olduğunda laflarıyla sizi iğnelemeye çalışırlar. Kısacası uzak durun beyler.
    -2 ... kalona
  4. 4.
    henüz o kadar çekicisinie rastlanılmamıştır. kızlar genelde şiir değil şarkı sözü,film repliği severler. şiir çoğunlukla erkeklerin sığındığı limandır.
    ... mavi maydanoz
  5. 5.
    Şiir gibi bakan kadınlar şiirden anlayan adamları sevmeli. Sevmeli ki ziyan olmasın mısralar...

    Kizlar şiir gibi bakmalı.
    2 ... sembuseklicorba
  6. 6.
    ben şiir severim. çok severim ama çekici olup olmamak umrumda değil.
    2 ... tomris hatun
  7. 7.
    Edebiyat okuyanlara Tav olacak saftirikleri çıkarmış başlık.
    Bebeğim edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümünde okuyup baya baya ortalama yapmış olup zerre şiir sevmem okumam da buyur buradan yakın.
    Sizlerin hayallerine dokundum azcık yiktim ama sağlık olsun.
    ... fzldgl
  8. 8.
    Şiir seven kadın şiir seven bir eş bulur evlenirler şiir gibi bir hayat yaşarlar. zaten şiir seviyolarsa ezberlemişlerdir de mesela Atilla ilhan-ben sana mecburum bilemezsin şiirine adam giriş yapar durduğu yerden kadın devam eder kadın adama çekici gelir adam kadına bir daha aşık olur.
    ... hakan0108