1. 1.
    ne zor ne illet bir şey yahu. ama başaracağım şekeri yeneceğim baklavalar için şart bunlar yaa..

    1. ENTRY SAHiBi OLARAK TEKRAR SÖYLEYEBiLiRiM Ki. ARADAN BU KADAR ZAMAN GEÇTi ARTIK ŞEKERi BIRAKTIM. ŞEKERSiZDE TADLARI GÜZELMiŞ GERÇEKTEN..
    3 ... eh yeter be
  2. 2.
    sporcular için ek gıda üreten bir firmadaki gıda mühendisinden duyduğum kadarıyla: kas olması için şeker de lazım.
    ama ne kadar lazım? bu lafın üstüne bi tepsi baklava bitirmeyeceğiz tabi ki. ama anladığım kadarıyla azcık da olsa şeker almakta fayda var.

    yalnız şekeri bırakmak hakkaten zor iş. sigarayı bırakmakla kapışır. insanı asabi yapar, 'kim soktu lan eve bunu' diye nutellaya bakarsınız. kapağını açar koklar yerine koyarsınız. kendimden biliyorum.

    böyle bi durumda koşuyorum ayna karşısına, çıkarıyorum tişörtümü six packlere bakıyorum 'onlar mı, nutella mı?' diyorum. çok geçmeden 'sikerler nutellayı' diyorum. kendi kendime motivasyon oluyor, güzel oluyor.

    endişesizce çorba kaşığıyla götürdüğüm günleri özledim. anla sözlük.
    3 ... paranormal erotizm
  3. 3.
    günde yaklaşık on bardak çay üç şekerden 30 şeker oda hemen hemen 2 avuç şeker artı diğer gıdalardan aldıklarımız. çocukken bundan daha az şeker tüketiyorduk herhalde. 2 senedir bardağıma şeker girmiyor çok şükür. anladım ki şeker insanın ağzının tadını bozuyormuş.
    ... mmms
  4. 4.
    sağlığını düşünen her insanın hayatında uygulaması gereken karar. en azından Çaykahve ve yemeklerden sonra tatlı ile alınanı engelleyebilirse ne mutlu ona.
    ... genclereglencelagzimmi
  5. 5.
    Benim gibi Çay, kahve vb sıvıları çok fazla tüketmiyorsanız gerek olmayandır. Hayatın tadını kaçırmamak gerek.
    3 ... kutup yildizi
  6. 6.
    iş yerinde çoğu kişinin sanki ahlaksızca bir şey yapıyormuşsunuz gibi sizi uyarması canınıza tak edince yapmayı planladığınız durum.
    onlar da iyiliğimiz için diyor tabi de. sonuçta iş yerinde günde kaç bardak çay, nescafe tüketiyorsunuz.
    yine de bir şeyden tat alamıyor gibi hissettirmesi can sıkıcı..
    1 ... federal zabita
  7. 7.
    gururla söyleyebilirim ki şekeri bıraktım. meşrubatından tut tatlısına kadar her alandaki şeker kullanımına son verdim. artık yemek yediğim zaman çok istersem ayran içiyorum. hem şekersiz hem de tok tutmada faydalı. çaya eskiden en az 2-3 şeker atarken ilk bıraktığım zaman çayı şekersiz içemezsem çay içmeyi bırakırım diyordum. çayı hala içiyorum ancak şeker koymadan! üstelik şeker olmayınca istediğim kadar çay içmenin de keyfini yaşayabiliyorum. tadı hala çok kötü ama insan günden güne alışıyor.
    geçenlerde bir arkadaşın zorlamasıyla bir yudum kola içmek zorunda kaldım ve inanılmaz tatlı geldi. sanki hiç kola içmemiş gibiydim. böyle olunca da koladan veya diğer şekerli meşrubatlardan da soğuyorsunuz. sütlüler haricinde tatlılarla aram zaten iyi değildi şimdi hiçbirisini yemiyorum. ikram edilince kibarca reddedin abi ölmezsiniz.
    neyse sonuç olarak şekeri bıraktığımda vücuduma ne kadar çok gereksiz şey aldığımı farkettim. iyiki de bırakmışım. azıcık irade gerekiyor.
    3 ... romantik maganda
  8. 8.
    yakın zamanda yaptığımdır. insan gerçekten zorlanıyor. çaya, kahveye attığım şeker zorlamadı beni ama çikolatasızlık zorluyor. bu arada vücudun şeker ihtiyacı için en azından bir elma yemeli insan.
    ... windwardside
  9. 9.
    sağlıklı eylemdir.
    (bkz: extacy)
    ... margin call
  10. 10.
    Sigara bırakmak ne ki amk?

    Bu illet öyle tatlı öyle güzel bir şey ki. Bakıyorsun renk renk çeşit çeşit tatlılar cartlar curtlar.

    insanın aklı gidiyor yeminle. Ama her boku yiyip de sağlıklı bir vücuda sahip olamıyorsun mesela. Ben de isterim amk hem midemde hem karnımda Baklavalar olsun ama o işler öyle olmuyor.

    Abartmamak kaydı ile meyveden veya %80 bitter çikolatadan alacağınız şeker ile nefsinizi körleyebilirsiniz.
    1 ... why you wanna trip on me