1. 27.
    bunlar bok sineği, boku kurutmadıkça yine türerler.
    ... adrian monk
  2. 26.
    az dövülmüş.
    ... wardenclyffe
  3. 25.
    vallahi arkadaşlar ağzı götüne dönse de beni çok tatmin etmemiştir. hala video çekebilecek kıvamda oluşu, oksijenle reaksiyon halinde olması açıkçası bende hayal kırıklığı oluşturdu.. ne diyem yetmez ama ivit.

    açık ve net evet.
    1 ... chessplayer
  4. 24.
    yani yani yani yani yanini sikiyim ananı da ayrı sikiyim orosbu çocu bi de tipine bakmadan bu yatakta kimler sikildi diyo anasının kıllı götüne yarrağımı köküne kadar sokup bi yandan yarrağımı boka bularken bi yandan zevkten nirvanaya ulaşmak istiyorum.
    1 ... randlpatrickmcmurphy
  5. 23.
    Silkilmenin derin hazzını yaşamanın mutluluğu okunuyor yüzünden...
    1 ... kralzeus
  6. 22.
    (bkz: malum ırk)
    4 -1 ... kamen
  7. 21.
    Sevindirmiştir.
    2 -1 ... zall bana hep abi der
  8. 20.
    chpnin savunmasi gerekir, yakışır chp ye.
    1 -2 ... kemalist tokatlayan
  9. 19.
    Hala konuşabilir durumda olması hak ettiği cezayı almadığının göstergesidir.
    1 ... make it bounce
  10. 18.
    Bu piçi damat koğuşuna verin.
    1 ... billur tuz