1. 1.
    sarhoş olunca götü başı dağıtıyorlar o da dahil mi güzelliğin içine.
    7 -1 ... fotosentezadam
  2. 2.
    yoktur
    şaraptır, sigaradır, güneş gözlüğüdür hiçbir materyal zırvalık kadınları güzel falan yapmıyor.
    8 -3 ... melal i intizar
  3. 3.
    Şarap içerken bir de beni gör istersen hayal dünyanı yerle bir edem.
    2 -3 ... amintobello
  4. 4.
    şarap içince güzel olunuyorsa her kız içsin o zaman. ha şarabın güzelliği dersen o ayrı konudur.
    1 -1 ... premistake
  5. 5.
    beraber içiyorsanız, o senin güzelliğidir birader.
    özellikle 2. kadehten sonra daha bi güzel görünmeye başlar kadın kişisi.
    1 ... 0fu0
  6. 6.
    Birinci kadehte şarabı bırakan kadındır...
    ... photoman
  7. 7.
    Şarap içen kadın diyince ne geliyo aklınıza? Beyaz tenli, al dudaklı, hafif dağınık saçlar, hoş bi elbise, bacak bacak ustune atmış kadehten sarap yudumlayan guzel bi kadın. Yani size sarap icen kadin degil, filmlerdeki şarap içen güzel kadınlar hoş geliyor. Ben mi? Ben pijamayla ustumde de kocaman hırkayla,depdesyon topuzumla kadehten falan değil bildiginiz şarapcı gibi şişeden içiyom. Yani boyle bi guzellik.
    Ulan sarabı gazeteye mi sarsam acaba.
    7 -4 ... aksamustu ruyasi
  8. 8.
    şarap içen her kadın güzeldir.
    1 -1 ... monk of monkmountain
  9. 9.
    şu an pijamalarımla kalın polar sabahlığımla pijamam çorabımın içinde güzellikten ziyade komik bir şekilde gerçekleştirdiğim eylem.
    3 -2 ... benenyanlis
  10. 10.
    Birbirlerini tamamlarlar.
    (bkz: dualizm)
    (bkz: in vino veritas)
    (bkz: Sol frame de kadınla ilgili olumlu başlık görmek)
    ... one nick to rule them all