bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    ilginçtir. yıl olmuş 2015 amk yaa.. 2015. hala dinlere hala yaratıcının bizimle mesajlar aracılığıyla ve bir eleman vasıtasıyla kitaplar yolladığını falan düşünenler var,,, aaa düşünenler mi dedim ben? pardon inananlar var.
    1 -6 ... entrysiyle costuran yazar
  2. 2.
    yil olmus 2015 dunya inanc ozgurlugu konusunda cag atlamis inanmayanlar bile inananlarin dusuncelerine saygida kusur etmemeyi dustur edinmis ama biz? aklinca inananlari gt ettigini sanan herifcioglu kalkiyor burda ilkokul cocugu seviyesinde entry giriyor. gerci dur bak niye bunlari yaziyorum aklima mevlananin o sozu geldi hani varya neydi hmmm hah buldum bir lafa bakarim laf mi diye bir de soyleyene bakarim adam mi diye. o yuzden gulun gecin. ateistte olsa kafirde olsa allahin yarattigi kul. sirf bu yuzden takmayin hos karsilayin nitekim yuce rabbimiz yuce rehberimiz kuran yuce peygamber efendimiz de bize bunu soyluyor zaten muslumana da bu yakisir.
    ... annesininminikkusu
  3. 3.
    Neye şaşırdığını anlamadığım kimsenin söyledği bir şeydir.
    1 ... azmhyr
  4. 4.
    Şaka maka tesadüfen varoldugunu dusunen insan.

    Haa pardin belki babasi lastik var saniyordu fakat bu bile tesaduf sayilmaz.
    ... safajanka
  5. 5.
    şaka değil gerçektir.
    ... a c nucleary
  6. 6.
    dinlere inanmak değil o, yani benim açımdan. tanrıya inanmak. insanların, insanların bütün melanetine rağmen ve belki de aslında tam olarak o sebeple, tanrıya inanma ihtiyacı duyuyor. ben duyuyorum. sadece kötü günde değil, iyi günde ve kötü günde. yoksa dinler pek umurum değil, arz ederim.

    edit: 'az' yazılmaz oraya, 'arz' yazılır. yazdım.
    ... birkideneme
  7. 7.
    son günlerde aklımı kurcalar ben de inanmak istiyorum ama olmuyo. help pls.
    1 -2 ... stajiyer
  8. 8.
    imandır o cevherki ilahi ne büyüktür ,
    imansız paslı yürek sinede yüktür .
    ... dinazorus