1. 1.
    Irak'a Türkiye tarafından yapılan 5 milyar dolarlık destektir.

    Bizde çok para olduğu için dağıtıcaz tabi ki. Bu kadar paramız var yani ne yapalım saklayalım mı?

    https://www.google.com.tr...-turkiyeden-5-milyar-/amp
    2 ... keyf kahyasi
  2. 2.
    Çok iyi bişey -ne güzel -onlar yaşasın Biz ölelim.
    1 ... paganviodio
  3. 3.
    vatandaş sikilsin ama dünya liderimizin şanına bi şey olmasın.

    amk anlamıyorum bu nasıl bi kafaya.

    mesaj mo veriyorsun para var diye?

    ırak dediğin abd köpeği bi ülke ya.
    3 -1 ... lan senin de nickinin de amk