1. 1.
    teogdan sonra ikinci güzide haber...

    yani gerçekten inanılmaz merak ediyorum ne olacak sonumuz.
    ulan getirdin bi bok bari devam ettir, alışılmış sistem patlamasın ya hu.

    http://www.ntv.com.tr/egi...%2cwt6wkuHqAEWCsjBc-l4UEQ
    3 -1 ... garipbiadam
    #37842135 :)
  2. 2.
    herkes bulunduğu semtteki, en yakın üniversiteye gidecek. talep yoğun olursa, üniversite kendi sınavını yapar.
    1 -3 ... i tried
    #37842140 :)
  3. 3.
    üniversiteye girişte belli bir sistem olduğunu sanan insanları heyecanlandıran haber. halbuki sistem mistem yok bam bam bam.
    1 ... serdarsl06
    #37842144 :)
  4. 4.
    Allah belanızı versin artık.
    3 ... golgebeyi
    #37842147 :)
  5. 5.
    bu sene icin gecerli olup olmadigini merak ettigim degisikliktir. aciklama yapiyosunuz iyi hos da niye kesin bir tarih vermiyorsunuz ya. zevk mi aliyorsunuz anlamiyorum.
    ... k o r k u ii
    #37842150 :)
  6. 6.
    sınavsız geçiş serbest olmalı artık çünkü zaten mezun olan insanlar her türlü işsiz kalmıyor mu?
    3 -1 ... baksensizdeiyiyim
    #37842175 :)
  7. 7.
    Yav kardesim bu sistem ne zaman yururluge girecek? Deliricem ya.
    2 -1 ... cedricteki chen
    #37842200 :)
  8. 8.
    Bizimle salak gibi ugrasiyorlar...Butun yaz cocuklar teog kurslarina gitti para ve emek harcadilar aileleriyle birlikte, saka gibi 2 gunde kaldirildi.Simdi de ayni seyi universite ogrencilerine yapiyor ustune ustluk calismaya devam edin sıkı calisin endiselenmeyin diyorlar!
    2 ... balzary
    #37843606 :)
  9. 9.
    Bugün okulda yavaş yavaş hocalar bize değişeceğini söyledi. Ne yapıyorlarsa yapsınlar konular aynı konu tabii ki değişmese keşke ama elimden bir şey gelmiyor. Gelen tek şey ders çalışmak.

    Bu yıl büyük ihtimal uygulanır yani her zamanki gibi deney kobayları bizim nesil. Daha önce teog da da 5 ay kala bizlere ilk kez uygulandı. Bu da böyle olacak.

    Umarım en iyi sistemi (!)yaparlarda onların yerine bizim gibi iyi nesiller gelir.

    Diyecek bir şey yok ben 12. Sınıfım ve elimden bir şey gelmeyeck durumu kurtarmaktan başka şansım yok.
    4 ... elpis in smyrna
    #37844077 :)
  10. 10.
    kontenjan sayısı sınava giren öğrenci sayısından fazla ise öğrenciler bir üniversitede okuma hakkı kazanmak için çabalamamalı. üniversite öğrenciyi kayıt etmek için teklif sunmalı. öğrencide kendisine sunulan on teklliften birini tercih ederek yüksek öğrenime geçmeli.
    1 ... the bear
    #37844089 :)