1. 0.
    bu yüzden durmadım master yapıyorum. ayırıcı özellik gerek.
    4 ... modern zaman filozofu
  2. 1.
    Neslin seviyesinin düşüklüğünden, sığlığından kaynaklı durum. Zihniyet daha önemli bu konuda.

    Istanbul farklı mi? Gel bizim okula ilkokul desen farketmez. Iü sabif+ ctf...
    5 ... mdhouse
  3. 2.
    Kesinlikle çoğu okul için doğru. Mesela benim bölümün liseden tek farkı haftada bir gün laboratuvarda ya da hastanede uygulama yapmamız onun harici lise 5'ten tek bir farkı bile yok.
    2 -2 ... ruhsal enfeksiyon
  4. 3.
    Her şehire üniversite açan zihniyeti eleştirelim eyvallah. Yerin dibine batsın düzenleri. Ama üniversitelerin düştükleri durumun esas sebebini doğru saptamak gerek. Öğrencilerin sorumsuzluğu ve kolaya kaçma istekleri üniversiteleri mahvediyor. Ayrıca yeni açılan üniversiteler zaten belirli bir seviyeyi yakalayamazlar. Peki önceden bir şeye benzeyen onlarca üniversiteye ne oldu? Kimse de kimseyi kandırmasın bu ülkede 4 tane üniversite var. Kalanı çer çöp.
    5 ... yok herif
  5. 4.
    Bir atatürk üniversitesini görün özellikle edebiyet ve eğitim fakültelerini görün kara ninjalar sıkma başlar la doldu imam hatip lisesine çevirdiler.
    3 -1 ... vexillarius
  6. 5.
    Aynen öyle olması.
    2 ... mosinnagant
  7. 5.
    Aynen amk, her atatürk bulvarını geçip ışıklardan sağa dönünce caminin yanında üniversite oldu artık.
    1 ... hakan yavas
  8. 6.
    Üniversiteler gençler aile baskısından kaçsın kurtulsun diye mi kurulur birader. ilim ve bilime hizmet için kurulur üniversite. Malesef üniversitelerin de durumu ortada. Mış gibi yapmaya devam. Bilim üretiyormuş gibi.
    3 ... drdolantin
  9. 7.
    üniversitenin liseye dönüşmesi mi. * kardeş hayırdır mağaran rahat mıydı derler adama.
    türkiyede ben diyim 30 sen de 40 yıl, belki daha da fazla üniversiteler zaten lise değil miydi. liseden ne farkı vardı yani. uygulamaya yönelik eğitim ne düzeydeydi. sanayi ve endüstri ile üniversitelerin ilişkisi ne düzeydeydi bir araştır istersen. misal o şehre kurulan ilk üni diyelim, patentleri indeksli dergilerde makalaleri, yayınları ne kadar. bu zamana kadar ne olmuş da şimdi burdan dönüşmüş. yok gerçi arada canları sıkıldıkça ucube bir kara aracı yapıyorlar, finansal desteği de buraya çarçur ediyolar. araba yaptık biz, eee sonuç?? kaportacılığı ve montaj ustalığını araba diye tezgahlamaktan bıkmadılar.
    yani senin üniversiten sanki yıllardır dünyada ilk 100 de idi de şimdi lise seviyesinde öyle mi. şehrine yapılan ikinci üniversite olmadan zaten esas üniversiten bi bok buluyodu zaten.
    burada söylenmesi gereken ünilerimiz neden lise olmaktan kurtulamadı.
    sözü burada oktay sinanoğlu rahmetliye bırakmak lazım aslında. hocamız zaten 80 lerde ünilerin liseden bir farkı yok türkiyede diyerek diyeceğini demiş zaten. ruhu şad olsun.
    aslına bakarsanız son bir kaç yılda bir kıpırdanma var ama hadi hayırlısı.
    ... melikbaybars
  10. 8.
    Zamanında Malezya'da profesörlük almak için çabalar vardi. Gel gör ki Malezya uzak. Artık her sokakta liseden çok üniversite olduğundan daha kolay hale gelmiştir. Yani nerde çokluk orda bokluk. Yani ondan.
    ... yasalmermisiyleyaklasankomiser