1. 1.
    Kadınlarımızın cidden akıl sağlığının yerinde olmadığını gösteren instagram mesajlarıdır.
    Katil bile şaşırmış artık o derece.

    Link

    https://twitter.com/askka.../1306904673702477824?s=19
    2 -1 ... asktanrisi
  2. 2.
    Böyle bir mal bu kadar düzgün yazamaz. Bazılarının Retweet için fav için yapmayacağı orospuluk yok.
    2 ... ciklet kizilok
  3. 3.
    Öncelikle hepimizin malumu olan bir sendrom var.
    (bkz: Stockholm sendromu)

    Fakat konu bu kadar girift değil. insanlar kötü karakterlerden etkilenip, hoşlanabiliyorlar. Bunu son dönemde sinema sektöründe dahi hissediyoruz. Eskiye göre Anti karakterler revaçta. insanlar kusurlu olanı severler, daha da önemlisi merak ederler. Bu zatı mahlukata mesaj atan tipler de tam olarak bu niyetle atıyorlar.. ve fakaaaaaat...

    Mesaj görsellerine dikkat edecek olursanız ‘ki’, ‘mi’, ‘misin’ vb imla hataları yapılmamış. Şahsi fikrimce maymundan geldiğine iman ettirecek kadar korkunç bir Türkçe ve telaffuz ile konuşan bu zırtonun bu konuda herhangi bir bilince sahip olabileceğine ihtimal vermiyorum.

    Tüm görseller kurgu. Tşk....
    4 -2 ... fiyasko
  4. 4.
    Fake hesapla sempati toplamaya çalışıyor olması da olası, parayla mesaj attırıyor olması da olası.
    1 ... tuzelkisi
  5. 5.
    "Yani sen beni haklı görüyorsun öyle mi?"

    Sürekli soru soran hafif tripli düzgün cümleler var daha çok iki kadın yazışmıs gibi. Tamamen kurgu hatta ordaki tüm hesaplar aynı kişiye aittir bence.

    Arkadaşlar her gördüğünuze de inanmayın ya.
    1 ... brokoli gibi
  6. 6.
    Fake veya kurgu olduğu net belli. Onu geçtim gerçek instagram hesabında 4000 takipçisi var. %90'ı genç kız. Ne var lan bu lavukta da böyle aptal gibi takip ediyorsunuz? Konuşma mı? Tip mi? Maço tavırları mı? Lan bu kızlar var ya... Ne yapıyorlarsa kendilerine yapıyorlar yemin ederim.
    2 -2 ... dertler derya olmus
  7. 7.
    Böyle hayattan bunalmış herkes beni sevmiyorcu asosyal kadınların suçlulara olan zaafları falan. içler acısı.
    ... uzay muhtari
  8. 8.
    işte türk kızlarının ifşası elden ele yayalım. sessiz ve efendi erkeklere ezik muamelesi yapıp dövmeli, serseri, ülkücü, maço erkeklere bayılıyorlar.
    1 ... shekil cocuq xd