1. 1.
    çomarların tiyatrodan anlamaması.
    3 -4 ... system error
  2. 2.
    Sebebleri yazmamızdır.
    1 -1 ... bir deniz hikayesi
  3. 3.
    Tuluat bir sanattır. Sahne ve perde sanata hizmet eden bir şubedir. Oyun; adı üstünde temsildir. Misaldir. Mesaj vermek mesaj almak içindir. Yani kıssadan hissedir. Amaç budur. Bu olmalıdır. Toplumun maddi manevi kültürel kimliğine hitabetmeyen, toplum yaşayışındaki hata eksik noksan yanlış absürt durumları dile getirmeyen, mizahi eğitici öğretici bilgilendirici olmayan, kanayan yaralara merhem olmaya çalışmayan bir sanat, film veya tiyatro ne işe yarar ki? Bana beni anlatmalı. Bana başka kültürleri empoze etmemeli. Bana ideolojileri dayatmamalı. Objektif yansız ve tarafsız olmalı. Fakat aynı zamanda gerçekleri tüm çıplaklığıyla haykırabilecek kadar yürekli olmalı. Ama sanat yapıyorum diye ahlaksızlığı çıplaklığı çarpıklığı yüceltmemeli. Her daim insani ve ahlaki erdemleri gözetmeli. Yol gösterici ve rehber olmalı. Ticari kaygılarla hareket etmemeli.
    3 -1 ... royall stars
  4. 4.
    abi bu devide tiyatro mu kaldı adamlar zombilerle savaşıyor amk tiyatro da ne olaaaa.
    1 -2 ... salgin
  5. 5.
    90lardan sonra tiyatronun sadece bir ideolojik
    tayfanın sanat organizasyonuymuş gibi algılatılmaya çalışmasından kaynaklanmıştır. tiyatro tarihimize baktığımızda, 50ler, 60lar ve yetmişler harika dönemlerdir.
    3 ... torunusamil
  6. 6.
    Çoğu insanın hayatında hiç tiyatro izlemedeği için ondan alınan tadı bilmemesi...
    2 ... gokyuzununmavisi
  7. 7.
    Sinema gibi diyatro oyunlarının konu açısından belli bir aşamanın ötesine geçilememesi. Ulaşılabilirliği oldukça zor olan sanat olması! Oyun sayısı az, bilet almak istiyorsun çoğu zaman tükenmiş oluyor. Bu da zamanla ilgini soğutuyor. Ayrıca tiyatro oyunlarının tanıtım ve reklamı yeterince yapmaması. Bir tiyatro kültürünün hala bu ülkeye düzgün şekilde aşılanamaması.
    ... deryadeniz85
  8. 8.
    tiyatronun gelişmesinden ne anlıyoruz öncelikle ? daha çok kitleye hitap etmesi mi? yoksa oyun içeriği ve kalitesi mi? izleyicinin durumu mu? tiyatroyu çok yakından takip etmeye çalışan biri olarak bence şu an mevcut kapasite içinde oyunlarının doluluğu muazzam, kapalı gişe oynuyor pek oyun.. takip ettiğim oyunlara yer bulamıyorum ben.

    haa olaya sadece desinler kafasıyla bakılırsa şayet, bık bık konuşan, yiyip içen, telefonla çekim yapan..saygısız izleyiciler görmek mümkün.. her işin temeli okumak.. okudukça gelişiriz.. netten ne zaman kıçımızı kaldırırız o zaman işte bir şeyleri de tartışma seviyesine geliriz..
    3 ... sabahuykusu
  9. 9.
    bu da çok ilginç bir başlıktır.

    ne gariptir ki, ülke tiyatral açıdan acınacak bir halde olmasına rağmen bu ülkeden gene de, müşfik kenter gibi, savaş dinçer gibi, shakespeare leri gogol´ları sahnede oynamış büyük üstadlar, ferhan şensoy gibi, metin akpınar gibi, şener şen gibi mizah ustaları gene de çıkmıştır.

    bu üllkenin belki de en idealist insanları, para kazanmayacaklarını bilmelerine rağmen, sırf insanlara biraz ışık olabilmek için hayatlarını bu yola adamış tiyatrocularıdır.

    eğer müşfik hoca, amerikalı falan olsaydı, robert de niro´ dan daha meşhur yaparlardı onu... ben kendisini tiyatroda birkaç kere izlemiştim..dünyanın birçok ülkesinde tiyatro izledim ben, hiç kimsede o karizma, o ses, o sunum yoktu.hayatimda izledigim en büyük aktör, müsfik kenter´dir.

    tiyatrosu bu kadar geri bi ülkeden müşfik kenter gibi bir büyük aktörün çıkması, düpedüz bir mucizedir.
    2 ... paganviodio
  10. 10.
    tiyatro salonlarının kapatılması, devlet tiyatrolarının repertuarına sadece yerli oyunların alınması, sanatçılar üzerindeki baskı ve tehdit olabilir mi?
    salon vardı da boş mu kaldı, popüler bir oyun sahnelendi de izlenmedi mi?
    yakın zamanda bu ülkede evitA 3 farklı kadroyla kapalı gişe oynuyordu.
    2 ... strawberry blonde