1. 1.
    Düz mantık ülkücüler apolitiği, apo ile alakalı bir şey sanacakları için intihar gibi bir şey olabilir. Sağlığınız için cahil ülkücü kardeşlerimizin yanında farklı kelimeler kullanmayın lütfen.
    5 -1 ... bilgisayar delisi
  2. 2.
    sandığınızın aksine herhangi bir yanlış anlaşılmaya mahal verilmeyecektir.
    ... kursadneferi
  3. 3.
    Ne mozaiği ulan mermer mermer diyebilirler hafzanallah.
    ... ibik bin zibik as
  4. 4.
    Ortadayım demektir. Ortada olmayın. Solcu filan olun ama ortada olmayın bir kavganız olsun.

    Not: Ayrıca Apolitiği apo ile ilgili bir şey sanmazlar sen merak etme * )))
    2018 yılında hala ülkücü kesimi cahillik ile yaftalamak gerçekten çok komik.
    1 ... bilemedim ki ben de
  5. 5.
    +Apolitiğim
    -Şş hoop, toprağın üstü benim altı senin olur lan ccc.
    +Hayır sandığın gibi de...
    Çaatt!!.?,.,..
    - ne sandığı lan? Sandık kim lan amk kürdü, terörist orospu çocuğu seni,
    Seni Kandil’de sikeriZ
    Reis çay ver.
    Akşam nargileye beyler
    Oley
    1 -1 ... hakan yavas