bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    güle yazdım , turnalara tutun da gel, sarıkamış'lı geçmiş zaman isminde 3 albüm çıkarmış ve müzik hayatına son vermiş türk halk müziğinin en kaliteli seslerinden birisi.

    güle yazdım albümündeki yalan imiş parcası alır sizi söyle bir gezintiye çıkartır.Ayrıca son günlerde çok popüler hale gelen "turnalara tutun da gel" parçasının söz ve müzik yazarı.
    ... secretcode
  2. 2.
    harita mühendisiymiş kendisi. yaptığı türkülerin neredeyse tamamı dinlenilesidir.

    (bkz: düş bu)
    ... eşşağan ala gazuğu
  3. 3.
    kendisi 120 adlı filmle ilgili konuştuktan sonra türk çocuklarına, bire bir aynen değil ama hatırladığım kadarıyla

    "kar yağdığında yalnızca kardan adam yapmayı, kar topu oynamayı hayal etmeyin. bundan yıllar önce vatanın bekası için kar tipi boran demeden canlarını ortaya koymuş yaşıtlarınızın çabasını düşünün"

    şeklinde seslendi bugün katıldığı bir yayında.
    güzel insan.
    1 ... sapka yapamayan cuheyla
  4. 4.
    kendisi asker kökenli olan ve ordudan ayrılmış bir isimdir. ayrıca Kanal 7'nin de kurucularından birisi.
    Özhan Eren'in AKP'yle ilişkileri çok iyi. AKP'nin seçim şarkılarının altında hep O'nun imzası var. AKP'nin seçim şarkıları "Yeniden" ve "Herşey bu millet için" Özhan Eren'e ait.
    zaten kendisi AKP'yle olan yakınlığını milletvekili aday adayı olarak da göstermişti.
    ... spor tutkunu disi
  5. 5.
    Yitik Değerleri Gün Yüzüne Çıkaran Yönetmen.

    --spoiler--
    ben kategorize etmekten ve edilmekten hoşlanmıyorum. Ama işte insan içinde ne varsa onu anlatmaya çalışır. Yani baktığınız pencereden gördüğünüz şeyleri aktarmaya çalışırsınız. Benim içimde bunlar vardı. Bu böyle ben şimdi kültür sinemacılığı yapacağım filan gibi bir şey değil. Ben bunu yapıyorum, gündelik hayata bakışım bu. insanlara, çocuklarımıza bakışım bu. Doğal bir neticesi benim yaşam tarzımın.
    --spoiler--
    1 ... la paz
  6. 6.
    yunus emre'nin yalan dünya adlı şiirini/ilahisini oldukça tatlı yorumlayan sanatçı.

    çocukluğum...
    ilk ezberlediğim şiir/parça/ilahi...
    araba yolculuklarımızın baş tacı...
    hayatımın belki de dönüm noktası...
    geçmişime duyduğum özlem...

    http://www.ilahimerkezi.c...an-dunya-ozhan-eren.html/
    ... lightsaber
  7. 7.
    kara tren ve turnalara tutunda gel gibi mükemmel türküleri bize kazandıran yetenekli müzisyen.
    ... nandkishore
  8. 8.
    akp'nin reklam şarkısını yazan kişi. siyaset kısmı olmasa şarkı gerçekten çok güzel..
    1 ... ebegume cici
  9. 9.
    http://www.haber7.com/hab...onustugu-klibin-sirri.php
    ... redrack
  10. 10.
    ismindeki ikinci hecenin başındaki "h" harfi kadar yumuşak kalpli bir görüntüsü olan adam, sesi de tamamlıyor efenim.
    1 ... surdan bi ogrenci abi