1. 1.
    adamı yoldan çıkarır, kafa yukarıda çıkarsınız merdivenleri ayrıca yaz ayı ve 40 derece sıcaksa kızın döt kokusunu burnunuza çekersiniz. ama bakımlı kızların orası da parfüm kokar genelde.
    2 -3 ... templeton peck
  2. 2.
    Çok da ilgi çekmeyen kızdır.

    --spoiler--

    zamanın matematik öğretmenim lise 1'de yani tam kan kaynama zamanında bize şöyle bir cümle kurmuştu, haklıymış; "kadınlar kapalı kutu gibidir, içinde ne olduğunu bilirsin ama hep merak edersin, içini açıp baktığında da hevesin kaçar"

    hatun kapağını açtıysa pek de bakılmaz

    --spoiler--
    4 -1 ... rock is my life style
  3. 3.
    farkederse rezil olunabilesi durumdur.
    -1 ... arabasi olan 10
  4. 4.
    Önünüze bakamazsınız telefona da bakamazsınız "lan herif foto çekiyor galiba" demesinler diye. Ya başı komple kendi ayaklarınıza odaklar çıkarsınız ya da sağa sola çevirirsiniz kafanızı. o iğrenç et parçası vücudunu gözümüze gözümüze sokacak illaki.
    3 ... delegado zero1918
  5. 5.
    önünüzde merdivenden çıkan mini etekli kız
    ... hazmat suit
  6. 6.
    bakmamak için kafanın çevrilmesi gerekir. en azından ben öyle yapıyorum.
    1 -1 ... 2 minutes to midnight
  7. 7.
    arz talep meselesidir.

    --spoiler--
    ulan mini etekli ayrıca merdivene çıkıyor.merak etme kesin vericidir.kaldırıp bakma kafanı bile az zorla o akşam büyük finali yaparsın amk.
    --spoiler--
    1 ... samsunsam55
  8. 8.
    napah merdiven de mi tırmanmayağh?
    ... fosso necdat
  9. 9.
    eger uzun uzun bacak seyretmek istiyorsaniz bir kac basamak ardindan seyredalin. Yok 2 saniye de olsa amin suyunu gorecegim ben diyorsaniz sabredin, merdivenin en uc noktasinda, hipotenusun en dik oldugu anda kafanizi kaldirim. At dawn, look to the east. A wizard is never late nor is he early. Yani Ban qul be binban şil e.

    Not: Universite mezunuyum.
    1 ... recursive tarak
  10. 10.
    komşuysa iyi akşamlar dilemek şart. neye baktığını biliyorsa hafif gülerek cevap verebilir.
    1 -4 ... david addison