bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    şöyle durumlarla meydana gelebilir...
    (bkz: ödünç alınan kitabın başkasına hediye edilmesi)
    (bkz: başıma geldi ondan biliyorum)
    1 ... topuyla gelen cocuk
  2. 2.
    insanı dumur eden bir olay. Eğer bu şey az bulunan kitaplardansa dahada fenalaşan durum. Yapan insana bir daha bir şey vermemeye neden de olur.
    ... oh my god they killed kenny
  3. 3.
    terbiyesizliktir.

    misilleme olarak sizde o kişinin eşyalarından birini *çalabilirsiniz.
    ... queen 4
  4. 4.
    çok acıdır, insandan tarifsiz duygular uyandırır;

    ilkokul zamanları kokulu silgiler yeni türemiş , tabiki bir manitamız var o sıralar sevgililer günü gelmiş herkes manitasına hediyeler alıyor ama bizim peder belediyede geçici işçi olarak çalıştığından * * hediye lüksümüz namusaittir.
    okul evin hemen karşısında olduğundan kantin harçlığıda alamıyoruz ki biriktirelim tabi o zamanda babaya gidip;
    - buba sevgililer günü var para hediye alacağaam, demek;
    +hsktr lan ne sevgilisi aç karnımızı zor doyuruyoruz, deyu cevap alınması muhtemel diyalogtur. başlamadan bitti yani..

    vel hasılı bahaneyle silgim bitti falan filan derken silgi parası alınır ama anında öğüt gelir;
    + silgiyi göreceğğem ona göre.. ulan görsen nolacak kalite kontrol mu yapacağan..

    neyse taner kırtasiyeye gidilir silgi bakarken kokulu ve kalp şeklinde silgi dikkatten kaçmaz , verilecek mesaj düşünülür kalbim ve kokum sende gibisinden bir mesaj *
    silgi alınır , babaya gösterilir. ertesi gün okulda esranın karşına çıkılır mükemmel bir konuşma ile silgi verilir yanında kalple birlikte olduğu vurgulanır. ertesi gün iple çekilir zira kız hediyede vermedi mnskym külliyen zarardayım. *
    ertesi gün esra kendisine kolye alan taha'ya gider , sevgili olurlar..

    hayır kalp gitti onu boşver 1 ay tükürükle sildim mnskym defteri..
    ... lord lucifer
  5. 5.
    Bir arkadaşım vardı ki sağ olsun sürekli bize her geldiğinde dolabımdan kıyafet seçip giyip giderdi. Ve hiç bir zamanda geri gelmedi o kıyafetler. Daha yeni alıp giymediğim kıyafetler de vardı içinde. Çok kötü bir durum.
    ... ozlem90
  6. 6.
    kitaptır efendim bu şeyler. bin defa söylersin bin defa da bile getirmez. söylemekten utanırsın artık. ' e pes kardeşim ' *
    2 ... mojonez
  7. 7.
    karşısındakine güvenen insanın sürekli yaşayabileceği vak'adır. güvenir verirsiniz, hatta söz filan alırsınız geri getireceğine dair mamafih gider ve geri gelmez verilenler. giden gitmiştir artık.
    ... woyzeck
  8. 8.
    eğer genele binerse buna kıyamet alameti diyen alimler vardır.
    ... benimde hayatim vardi
  9. 9.
    eğer ödünç verilen kişi sizin arkadaşınızsa ve o eşyanın nerede olduğu belli değilse, derhal o arkadaştan uzaklaşılmalıdır. zira ilerde size daha büyük kazıklar atabilir.
    ... neyazsamoncedensecilmisdiyor
  10. 10.
    arkadaşınıza al şimdilik kullan diye verilen yükte hafif pahada ağır eşyaların geri gelmemesi. geri istemek ayıp mıdır ki?
    ... arctic civilian
kapat