1. 1.
    gençler yazın bir kenara bu sözümü; "artık bugünden sonra hiçbir şey eskisi gibi olmayacak".

    ak parti tek başına iktidar olmadı diye göbek atıyorsunuz ama koalisyonu kabul etmeyen muhalefet partilerinin yüzünden ülke kaosa sürükleniyor bunu da bilin. 1 ay içerisinden piyasalarının alt üst olduğunu görürsünüz.
    35 -30 ... iplerini koparan kukla
  2. 2.
    Katıldığım soylem.Ak parti zarar görse ne olacak adamlar zengin.olan bizim gibi insanlara olacak.
    13 -6 ... wilcoo
  3. 3.
    akp'nin milletvekili seçimi ile erken seçim hayali arasındaki kalan kısımda olmasını istediğidir.

    ülkenin kaosa sürüklenmesinin nedeni yine akp olacaktır.
    zira halkı koalisyonu siz istediniz ülke bu hale geldi diyerek korkutacaklar.

    halk yer mi yemez.

    not: oh olsun oh olsun oh olsun!
    9 -10 ... gayim ama para bende
  4. 3.
    Bu söylem ak partinin eseridir ve yeniden oylarını yükseltmek için cahil halkı kandırma propagandasıdır. Ülke zaten huzur içinde yaşıyordu, işsizlik, geçim sıkıntısı, rüşvet hiçbir şey yoktu sanki.
    6 -3 ... robothan
  5. 4.
    Suç akpnindir . Zamanında gelen sıcak paraların hepsi betona gömüldü . Emlak emlak dediniz simdi hiçbiri koalisyon kurmaya yanasmıyor bu ekonomiyi üslerine almak istemiyorlar . Simdi kendi kurduğu ekonomide boğulma vaktidir akpnin.
    -2 ... marjinalpenguen
  6. 5.
    böyle güzel böyle iyi zamanında başa getirip sikmeseydiniz ülkeyi.

    ben ülke olarak kaosa sürüklenme taraftarıyım ki bunu başa getirdiğiniz için ağlayacağınız zamanları görün istiyorum. pişmanlıktan götünüzüde ki boku yiyin istiyorum. olan bana da olsun amk kurunun yanında yaş da yanar ama cidden yanın istiyorum.
    2 -1 ... svsilence
  7. 6.
    gercekligi olmayan durum. akp'nin istedigi olmadi diye ulke kaosa falan suruklenmiyor raad ol. akp'li arkadaslar yine kendilerini magdur gostermeye calisip milleti erken secim ile tehdit ediyor.
    5 -2 ... dr harleen quinzel
  8. 7.
    sadece piyasaların alt üst olması bir şey mi. 90'ların faili meçhulleri yeniden başlayacak hatta başladı bile.
    Emekli albay sokak ortasında öldürülmüş.

    http://www.takvim.com.tr/...5/06/08/kod-adi-kizildere
    4 ... morgandexter
  9. 8.
    Eskiden gizlice ülkenin anasını belliyorlardı artık aleni yapacaklar çok da bir değişiklik olmayacak.
    3 -1 ... flat head
  10. 9.
    hiç bir bok olmaz rahat olun akp hak ettiği tokatı yemiştir eğer saray bu kadar siyasete müdehale etmeseydi böyle olmayacaktı akp eski dinamolarıyla tekrar seçime girip tayyibe rest çektiği anda gene tek başına iktidar olacaktır.
    1 -1 ... sex and lahmacun