1. 61.
    (bkz: taso)
    ... kahraman zorbey
  2. 62.
    Ağaçtan erik türevi şeyler toplamak.
    çocukluğunuzu hatırlatan şeyler
    1 ... dogamorfingstar
  3. 63.
    Kaptan tsubasa

    Western Kuşağı.
    1 ... bellator sine metu
  4. 64.
    çocukluğunuzu hatırlatan şeyler

    Bazı arkadaşlar üzerine alınabilir.
    1 ... ahlaksiz adam
  5. 65.
    Çocukluğumuzu bile yaşayamadık amk.
    ... sahibinden
  6. 66.
    Ahşap bir ev, haliyle sobalı. Önde ağaçlar, arkada ağaçlar. Komşuluk tavan yapmış , fakir değil ama zengin de olmayan bir semt.
    Orta hallice yaşayıp giden insanlar.
    Aynı zamanda başına bir hal geldiğinde gecenin köründe koşturan o insanlar. Bir mahalle çocuğun top oynarken sığdığı o koca sokak aslında o kadar da büyük değilmiş , şimdi gittiğimde anlıyorum. Büyük olan bizim çocukluğumuzmuş. Şimdi bana çocukluğumu hatırlatan öyle pek bir şey kalmadı , ailem bile fiziken yakın , manen çok uzak. Hatırlatan yok ama her hatırlamak istediğimde o sokağa gidiyorum. Evimiz yıkıldı içinde apartman var. O sokaktan çocuklar da kalmadı tabi.
    O sokak duruyor hala , yeter de artar.
    ... eskide kaldi o guzel gunler
  7. 67.
    Şokomel.
    ... alpertunna
  8. 68.
    sürpriz yumurta ve çilekli danone.

    edit; çilekli danone evde kalmadığında annem yoğurdun içine reçel karıştırıp danone diye bana yedirirmiş, bunu da seneler sonra birkaç hafta önce öğrendim.
    ... sivasli bey
  9. 69.
    Çocukluk diyince nedense benim aklima, yalanmış balkon demiri tadı geliyor. Muhtemelen okurken sizinde dilinize gelecek. Yani umarım gelir, yoksa çok salak gözükürüm sevgili sözlük.
    1 -1 ... successor