1. 1.
    izleyince insanı mutlu eden adamlardır.

    http://alkislarlayasiyoru...r-gibi-kuzu-yiyen-adamlar
    2 ... yazar kasa cok yazar
  2. 2.
    (bkz: ah şu çılgın türkler)
    ... teslanin bozuk radyosu
  3. 3.
    --spoiler--

    dur lağn aytek neeeediyon ayteeeeeğğğğk! lan oğlum nassı bişmiş leeeeen!

    --spoiler--
    1 ... bir kadin
  4. 4.
    bizim oraların şivesine çok benzettim ama videoda yazdığına göre ıspartalılarmış. adamlar hayatlarında ilk kez böyle bir etle karşılaşmış olacak ki, çoğu ne dediğinden habersiz * *
    ... gercekleri soylerim
  5. 5.
    kuzuların sessizliği 2 fragmanı mı dedim bi an be.

    tanım:komikli video.
    ... kadersizim ulan
  6. 6.
    belgesel niteliğinde video'dur.
    aklınıza direk hani o belgesellerde 5-6 tane aslanın antilopu devirip yediği anlar gelir aklınıza. video daki konuşmalardan aslanların avını yerken ki kükremelerdir.
    1 ... zbam
  7. 7.
    konuşmaları falan geçtim, adamları bildiğin kıskandım!

    afiyet olsun ağalar, bir çok kişinin yapmak istediğini yapmışsınız.
    ... birazdangelirim
  8. 8.
    kuzuyu yeme stillerinden çok konuşmalarına güldürmüştür.

    --spoiler--
    zopayı çıkağ len biiiiiiiiii...

    le valla erol taş gibi yidin ha
    --spoiler--

    ayrıca adam kuzunun nasıl piştiğine hayret ederken kuzu bitti amınyüm. *
    ... sahandamakarna
  9. 9.
    en bariz örneği ;

    (bkz: maceracı)

    insaf lütfen kuzulara. program başladığından beri ülkedeki kuzu popülasyonunda gözle görülür bir azalma olmakla birlikte her programın başlangıcı resmen bir kuzuların sessizliği muağoyim.
    1 ... uzatmalarda gelen gol
  10. 10.
    çok güzel yorumları olan videodur.

    "olum koyuyorsunuz böyle videoları sonra benim gibi açlar gaza gelip iki lokma tadacam diye sanayide heder oluyor, bu ıspartanın, gene abilerin varilde pişirdiği gibi bir teneke tavuk mevzusu var ki aparatını imal etmek için yarım günümün gittiği, tenekeyi bulmak için de günün diğer yarısının geçtiği bir haftasonu nasıl piç edilir temalı programım oldu sayesinde. hayır koduğumun memleketinde parayı bastırıp ayfon ayped alınıyormuş da teneke alınmıyormuş onu anladım, lokanta mokanta derken en son oto sanayide antifriz tenekesine hallenirken buldum kendimi. o deel de şu etin bıngıl bıngıl sütlaç gibi oynayışını bi büryan kebabında gördüm bir de bu videoda. olay varilde lan valla, varil iyi varil"

    "bi ıspartalı olarak abilerimizin yüksek ihtimal afyonlu oldukları düşüncesindeyim.ayrıca bu abilerin yedikleri yemeğe kadar laf edip davarlık diyen şerefsizler ,insan değilsiniz.yarın birgün afyon taş ocağında patlama olur,bu garibanlar ölür giderler,bu cibiliyetsiz şerefsizler de o zaman şov yapıp bu abileri bağrına basar.iğrençsiniz"
    ... cigolayt