bugün

yonca evcimik'in başrolünde oynadığı hayallerle * ve insanı ürküten deli deli hareketlerle dolu tv dizisi.
yonca evcimik her bolumde inanilmaz derecede derin hayallere saplanır gider.
yurdum gençliğinin terk derdinin hayal kurmak olduğunu gösteren diziydi zamanında
çok eski bir karikatür kahramanı olan bediş isimli liseli deli dolu bir kızın, okul, aşk ve ev maceralarının anlatıldığı, uzun soluklu televizyon dizisi.
dizi güya liseli gençleri anlatır.
ama rollerdeki oyuncuların hepsi en az 30 yaşındadırlar. *
(bkz: çılgın bedişim yok başka işim)
banu diye salak bir karakter vardı orda. allahım o ne saç , o ne çarpışık bacaklar.
zamanında deli gibi izlenen aptal yerli dizi.çok izlenmesinin sebebi, her bölümün sonunda bedişin acayip bi olay karşısında şaşıran ifadesiyle dizinin bitmesi ve "ulan gelecek bölüm ne olacak acaba?" sorusuyla izleyiciyi karşı karşıya bırakmasıdır.esas oğlan oktay rolünde ise nurdan torun'un oğlu cenk torun oynardı.
türk televizyon tarihinin en kafa s*ken dizisidir. (bkz: yeter lan)
tiki gençliğin çıkmasında ve yaygınlaşmasında özenti gençliğin ortaya çıkmasında başlangıç noktası olarak değerlendirilen dizi. * ufak nokta izlemedik mi? izledik. eğlenceli miydi? eğlenceliydi. şimdi izler miyim? tabi ki hayır sorularını cevaplarıyla veren dizi.
(bkz: çocuk gelişiminin olumsuz etkilenmesi)
bedişin dedesi yüzünden bütün dedelerden * nefret ettiren dizi idi.
olayların bediş'in etrafında geliştiği, bediş'in dünyanın merkezi olduğu narsist diziydi. her bölümün sonunda bedişin ağzının bir karış açılması suretiyle kare dondurularak dizi bitirilirdi. nasıl bu kadar reyting aldığı halen gizemini korumakta.
bediş tarafından "heyoooo,heyooooooo" gibi saçma bir sevinç belirtisi kullanılan dizi.
zamanında çılgınca izlediğim ama şimdi tekrarlarına bakınca ben küçükken gerizekalı mıydım sorusunu aklıma getiren dizidir. aynı soruyu aklıma getiren başka bir dizi için (bkz: ruhsar)
esas kızın olur olmaz zamanlarda rüyaya dalıp ayakta uyuklama hastalığı olan başrolünde yonca evcimik in oynadığı eften püften bir dizi idi.
gırgır mecmuasının favori karakterinin yanlış zamanda, 90' lı yıllarda, hitap etmesi gereken gençler yerine ev hanımlarına hitap eden versiyonudur, çok kötüdür. (bkz: zamanlama hatası) aynı zamanlarda atilla atalay sıdıka ile esmekteydi ve bu dizi tuttu. * sebep absürd komedi işin içine girmişti. ancak bir efsane olan kaygısızlar da aynı jenerasyonun ürünüdür. jenerasyon derken yazarlar açısından. şu an kaygısızlar bir dvd serisi çıkarsa ve yok satmazsa isyan eder bu deli gönül.
(bkz: cilgin bedisim gotten yemisim)
Gençlik dizilerinde yaşlı oyuncu oynatmanın bir gelenek olduğunu kanıtlayan dizi.
sıdıka gibi kült bir dizidir. tabi kült olduğu önümüzdeki 10 yıl içinde anlaşılacaktır. özellikle bediş'in hayal sahneleri komik ve yaratıcıdır. dizide yer alan pek çok kişi bugün ortalarda gözükmemektedir. oysa kadrosu çok iyidir.
kafasında oluşan baloncuklar ile hayal dünyasında gezinip duran yoncimikin o kart hali ile çıtır kız rolünü oynadıgı dizi.
kanal d'de yayınlanırdı sonra show'a geçti.
kırk yaşındaki yonca evcimik'in ve otuz yaşındaki çiçek dilligil'in on altı on yedi yaşındaki liseli kızları canlandırdığı gubidik dizi, birde bunlar her bölümde bar bar sürterlerdi, motorsikletlere atlayıp.
en az çılgın sedat kadar gereksiz bir isim. karakter ve dizi formatından hiç bahsetmiyorum bile...
bir dönem oldukça beğenilmiş tv dizisi.