• süleyman soylu: " Erdoğan ın ülkesinde bugün herkes kendisini ifade ediyor. Kimse korkmuyor, kimse çekinmiyor" demiş.
    ilginç bir tespit diyeceğim de. diyemiyorum.

    1- türkiye cumhuriyeti bir devlettir, kimsenin değildir, tüm yurttaşlarındır.
    kısaca kişiye ait bir mal, mülk yada emtia değildir.
    bu nedenle " Erdoğan ın ülkesi " betimlemesi itici ve gereksiz nitelemedir.

    2- " herkes kendisini ifade ediyor. Kimse korkmuyor, kimse çekinmiyor"
    bu tespite ise yorum yazmıyorum.
    "silivrinin yolları taştan, sen çıkardın beni baştan " diyorum.
    8 0 ...
  • Şüphesiz ki ancak akp ve MHP oyları hayır verilmiş olan önergedir.

    Seçim neden iptal edildi herkes öğrensin diye önerge verilmiş ama akp ve MHP reddetmiş. E hani oylar çalınmıştı?

    Ak taraf hep çalındı her şey açığa çıksın goygoyu yapıp duruyor. Peki madem her şey açığa çıksın önergeye neden ret?

    "HDP'nin YSK'nın 31 Mart istanbul seçimlerine dair 6 Mayıs 2019 tarihli iptal kararına gerekçe olan iddiaların tüm boyutlarıyla araştırılması gerekçesiyle Meclis araştırması açılması için verdiği önerge reddedildi"

    Vatan haini denilen HDP oy çalındı mı çalınmadı mı Açığa çıksın derken vatan sever milliyetçi akp ile MHP istemiyor *

    https://www.google.com/am...lariyla-reddedildi,820342
    5 0 ...
  • dini açıdan yanlış buluyorsanız, zekat olarak değil de yardım, birilerini sevindirme, fakir olanların da bazı şeylere ihtiyacı olabileceğini düşünmek olarak bakmalı bence.
    ne var yani gelirinizin ufak bir kısmını da ihtiyacı olanlarla paylaşsanız. sadece ramazanda falan değil bence her ay yapmalı insan. merak etmeyin fazlasıyla geri döner.
    5 1 ...
  • Böyle bi tipi tanıyorum bana beni altında görmek istiyorsan altında mercedes olcak demişti
    Şimdi üstünde olanın altında Isuzu komyonet var tüpcü kıllı göbekli.
    11 0 ...
  • daha önceki kampanya olan bekaa sorunu, zillet millet ittifakı bitti.
    şimdi yenileri var.

    imamoğlu belge sunuyor, çok fazla makam aracı var, çok fazla lüks gider var.
    tasarruf yapacağız, seferberlik ilan edeceğiz.

    yıldırım, ben mağdurum, oylarım çalındı. hırsız var.

    yeni vaadler bunlar. bunlara göre oy kullanacağız, kimin vaadleri daha güzel?
    4 0 ...
  • rizeli recebi ikinc peygamber ilan edenler laik kesimde de aynı düşünce kalıplarının hüküm sürdüğünü zannediyorlar...

    bi aralar rize'yi kutsal toprak ilan etmişti bu ilkeller...
    8 5 ...
  • düşüncelerin daha berrak ve keskin olmasını sağlıyor. güne derinlerde kıpırdayan tarifsiz bir hisle başlıyorsun. daha önce gördüğün bir çok şeye farklı bir gözle bakıyorsun. gerçeklerin arasında gezinen hayalleri görüyorsun. bir nevi mind blown yaşıyorsun.
    1 1 ...
  • Hayatımın en verimli zamanında Fransa'da yaşayan bir türk kızıyla tanışıp arkadaş olduk.

    O zamanlar sevgilim de var. Fransa'da yaşayan kızı arkadaş olarak görüyorum. Kız arkadaşımı da çok seviyorum. ileride evlenmeyi planlıyorum.

    Fransa'da yaşayan kız ise bana açılıyor ve beni sevdiğini söylüyor. Kızın ailesi ile tanışıyoruz. Kızın ailesi de beni çok seviyor. Ayrıca kız ailenin tek çocuğu ve babası da baya varlıklı. Hatta bir ara kızın babası benimle konuşuyor ve kızının benimle evlenmek istediğini, eğer bende onu seviyorsam onunla evlenip Fransa'da yaşayıp fransız vatandaşı olmamı ve onun işleri ile ilgilenmemi istiyor. Kız beni görmek için sık sık fransa'dan geliyor. Bana değer verdiğini biliyorum ama onun için emek harcamıyorum. Kızı kesin olarak reddedip görüşmüyorum.

    Sevdiğimi sandığım kız ise beni terk ederek başkası ile evleniyor ve bu noktada sik gibi ortada kalıyorum.

    Buradan da sizin sevdiğiniz değil sizi seven için emek harcamak lazım dersini çıkartıyor ve hayatımın devamını yiğit özgür karikatürleri kıvamında sürdürüyorum.

    yazarların en büyük pişmanlığı
    4 0 ...
  • Porno filmlerde ensest ilişki dayatılmazsa, porno filmler "normalleşmiş" mi oluyor sorusunu akla getiren çıkarım.

    Porno zaten insanın fantezilerine hitap etmek için üretiliyor. Yani temelinde haz yaratma gibi bir durum söz konusu... işin işine de haz girdi mi bunun sonu bucağı yok elbette.

    Yaklaşık olarak sadece ABD'de 14 milyar dolarlık bir sektör var ortada... Ve günümüz kapitalist dünyasında bir şey para kazandırıyorsa ürün bazında onun bütün varyasyonları yapılır. Yani hem yatay hem de dikey şekilde genişler. Ve bunu öyle büyük dünya düzeni falan diye de yapmazlar amaç bilmem ne kada milyar doların bir sonraki yıl üzerine + değer koymaktır.

    Burdaki sorun zaten psikolojik olarak sallantıda olan bireylerin bundan kendilerine bir paye çıkarabilecek olmalarıdır. Ama bunu sadece pornodan değil, oynadığı bir oyundan, izlediği bir filmden de yapabilir.
    3 0 ...
  • gelincik

    94.
  • Yumuşacık, kan kırmızı, narin bitki. Rüzgarda usulca salınırken türlü yeşilin içinde güzelliğiyle göz alır. Bir de saçları sırma olanı var bunun. O da bu entrynin konusu aslında ama değilmiş gibi görünüyor. Hüznü bulaştırmak istemediğim için değinmiyorum şimdi ona. Dokunmaya kıyamadığım bahar güzeli gelincik olsun entryinin yıldızı sadece. bu seferlik.
    3 0 ...