• uyumayı ve alkolü boşver.

    spora takıl. işine odaklan.

    işin seni depresyona sürüklüyorsa işini değiştir.

    yerini değiştir, cinsini değiştir. elinden ne gelirse.

    fakat işin yarattığı çöküntüyü ne bir insan, ne de aşırı büyük bir şey olmadıkça bir olay yaratabilir.

    depresyonun sebebi işsizlikse şayet hile yap.

    içinde bulunduğumuz dünyada ayıbı gayıbı yok bu işin.

    hırsız ol, çal çırp demiyorum ama hayatta kalmak zorunda olduğuna göre algılarla oyna, kendini değiştir, geliştir, bazen yapmasan da yaptım de.

    öyledir ya zaten hayat; binmese de bindi derler.

    fakat şunu unutma güzel kardeşim...

    sağlık gittiğinde geri kalan her şey bomboş. hiçbir anlamı önemi yok.

    önce can olacak ki cananlara halin kalacak.
    0 0 ...
  • yakın zamanda ülkemize de ulaşmayı başarmıştır. nerede kaldınız corona bey? gözümüz yollarda kaldı yahu. türkiye'yi gözümüzün önünde yok etmenizi sabırsızlıkla bekliyoruz. van'a zaten birşeyler demek zor. 1 hafta içinde haritadan sileceğinize inanıyorum.

    şaka bir yana, cidden bu sefer bittik. şaka yapmıyorum. van'a giren, götümüzün dibine de girer.
    0 0 ...
  • (bkz: Fakat Müzeyyen bu derin bir tutku)
    Kitabın adından etkilenip dm atmayın lütfen kızlar. Sırf sevgilim namus cinayeti işlemesin diye kitabı almadım, özetini bile okumadım.
    0 0 ...
  • kedi

    4947.
  • insanların kendisini sevdirmemesinden, sözünü dinlememesinden şikayet ettiği; çok iyi evcilleştirilmiş taklidi yapabilen hayvancuğaz.

    Arkadaşlar kedinizi omuzlarından tutarak hafifçe sarsabilirsiniz. Kedisin oğlum sen kedi, bazı kedilik vazifelerin var! Haddini bilmeyen kedi bana lazım değildir demelisiniz.

    Ama aşırıya kaçmayın, mesela benim sevgilim kediyi ayağıyla dövüyor, Tutup fırlatıyor, bazen de duygularıyla oynuyor. Hatta uyumak için hayvan güzelce tüylerini yalamış hazırlamışken kendini gidip tüylerini karıştırıyor ehehe noldu len mal diye.

    Tamam o kadar da şey etmeyin yani ama yine de ona kedi olduğunu hissettirin
    1 0 ...
  • an itibariyle şimdi bende de aynı hatayı verdi saatle oynamak işe yaramıyor mobil uygulama iptal sadece bazı tarayıcılarda çalışıyor.sunucudan kaynaklıdır muhtemelen.umarım tez vakitte düzelir.bu hatayı başka alan varmı yoksa yalnızmıyız.

    uludağ sözlük saat hatası
    4 0 ...
  • matematik ilkokul birinci sınıftan başlayıp tuğla tuğla örülerek öğrenilmesi gerekir.
    ortada örülmüş bir yapı yoksa 8.sınıfta hiç bir şey anlayamazsınız.
    yapmanız gereken ilkokul birinci sınıf seviyesine inerek baştan öğrenmeye başlamaktır.

    matematiği yeniden öğrenme maceranıza internetten indireceğiniz açık öğretim ders kitapları ile başlayabilirsiniz:

    açık ortaokul matematik ders kitapları linkleri:
    http://aok.meb.gov.tr/kit...tematik-5/Matematik-5.pdf
    http://aok.meb.gov.tr/kit...tematik-6/Matematik-6.pdf
    http://aok.meb.gov.tr/kit...tematik-7/Matematik-7.pdf
    http://aok.meb.gov.tr/kit...tematik-8/Matematik-8.pdf

    açık lise matematik ders kitapları linkleri:
    http://aok.meb.gov.tr/kit...tematik-1/matematik_1.pdf
    http://aok.meb.gov.tr/kit...tematik-2/matematik_2.pdf
    http://aok.meb.gov.tr/kit...tik-3-4/matematik_3_4.pdf
    http://aok.meb.gov.tr/kit...tik-5-6/matematik_5_6.pdf
    http://aok.meb.gov.tr/kit...tik-7-8/matematik_7_8.pdf

    diğer açık öğretim ortaokul ve lise derslerinin kitaplarına buradan erişebilirsiniz:
    http://aok.meb.gov.tr/kitap/index.html

    ilkokul dahil olmak üzere bütün ders kitaplarına şu linkten ulaşabilirsiniz:
    http://talimterbiye.mebnet.net/Kitaplar/index.htm

    ayrıca bu portalların ak parti hükümeti zamanında kurulduğunu, daha evvelki hükümetlerin rüşvet yemeye doymadıkları için ana babaları ders kitabı tüccarlarına meze yaptıklarını bilmekte fayda var.
    4 0 ...
  • Lan Vatanseverterörist, sen de tam Anadolu şehrinden başka şehre okumaya gitmiş kampüs reis yardımcısı ve aynı zamanda fakülte reisi tipi var awq.
    7 0 ...
  • aynı yatakta bile uyurlar. herkesin senin gibi içi fesat değil . ne iğrenç insanlarlarsınız ya? insan yazarken utanır,sıkılır ,kendisinden tiksinir. hiç mi bunları yazarken vicdanın rahatsız olmuyor.
    5 0 ...
  • Ulan ne için gidiyorlarsa gidiyorlar. Anlamadığım size ne? Sana vermiyorlar diye mi ağlıyorsun? Yoksa ailenden biri bu yüzden gitti de bunun ezikliği mı? Ulan kadınların götünden ayrılmazsınız, yüz alamadığınız zaman da hemen bok atarsınız. Azalarak değil birden bitin be ikiyüzlü haysiyetsizler. Yerim!
    6 0 ...
  • filistin'i anavatanları bellemiş rabia artıklarının konuşmadıkları konu. daha bugün şehitler verdiğimiz libya'da, filistin denilen alçak devlet, türkiye'ye karşı mısır, yunanistan ve libya'nın yanında yer almıştır.

    "Mısır'ın girişimiyle, Türkiye ve Libya arasında imzalanan deniz yetki anlaşmasının “kanunsuz” olduğuna ilişkin bir karar tasarısı oylandı. Oylamada, sadece toplantıda hazır bulunan beş Türk milletvekili ile Ürdün'den bir milletvekili, Mısır'ın sunduğu skandal karar tasarısına “hayır” oyu verdi.

    Karar tasarısı oylanırken, toplantıda hazır bulunan Libyalı vekillerin de Mısır'ın önerisine “evet” oyu kullanmaları dikkat çekti. Benzer şekilde, Filistinli parlamenter de öneriye destek oyu verdi."

    https://www.sozcu.com.tr/...l-turkiye-karari-5638284/
    12 1 ...