• insanların kendini adeta pazarladığı bu dönemde instagram hesabının olmaması, olsa da aktif olmaması önemlidir. yediğinizden, içtiğinizden bize ne? son birkaç senede iyice cozuttu millet, kafayı yemiş gibi kullanıyor sosyal medyayı.

    biri de çıkıp demiyo ki bize ne oldu?

    liseden tanıdığım bir arkadaşım, abimi eklemiş garip garip fotoğraflar atıyormuş dm’den garibime, “bu ne anlam veremedim?” diyince mesajlara baktım şok oldum. Kızla rahat 7-8 senedir görüşmüyorum, ben de şaşırdım. Aynı zamanda bu çirkinus Twitter’dan da dm üzerinden ona gelen iltifat mesajlarını yayınlıyor “yine çok güzelim” diye. her erkeğe abime yolladığın gibi fotoğraflar yollarsan tabi iltifat edenin bol olur yavrum ya, böyle avam kızların olması ne-den? kahroluyorum ne-den? güzel değilseniz değilsiniz bari zeki, kültürlü falan olun da ara kapansın.
    7 1 ...
  • aşırı üzmüş sert mi sert çıkıştır.

    hepinizden iğreniyorum rezil iğrenç yaratıklar

    biz de size bayılıyorduk sanki. toplaşın lan öteki kahveye oturup yalnız bırakalım şu kokmuşları..
    6 0 ...
  • Artık dedem yatalak olduğu zaman onun hakkında iyi şeyler düşünmüyorum. Gece 2-3 civarı yaşayan kızların amacını istemsizce sorguluyorum. Merhaba denilince merhaba diyen kızları biraz geniş mezhepli buluyorum.

    Başka bir sürü şey. Teşekkürler Uludağ sözlük.
    6 0 ...
  • Beni sık sık yoklayan vücut konuşması. Bir keresinde küçük bir markette kasa sırasında herkesin aniden sustuğu ve sessizliğin hakim olduğu bir zamanda guruldamıştı. Tam o ana denk gelmesi manidar. Üstelik aç bile değildim. Herkes istemsizce dönüp baktı yüzlerinde gülümseme ile.

    Arsız, utanmaz bir insan olsam da çekindim. Veledin birisi de "halacım bak adamın karnı ağlıyor" diyor. Çok yaratıcı iq. Yine aklıma geldi.
    5 0 ...
  • trollüğün tanımının ucu çok açık olduğu için çok da eleştirilmemesi gereken yazarlardır. bazı eşşolular mesela kendi anneleri ile kendi kız kardeşleri ile ensest başlıklar açıyorlar. altına gelip "ebeğin hamı" yazınca "trol başlığı ciddiye alıyor yaeaeae" diyorlar. veya ülkenin ortak değerlerine sallıyorlar sonra trolledim diyorlar. neyi trolledin be ipne diyince "ba ba ba salak ciddiye almış" deniliyor.

    bu sözlük trollüğü falan çok ayak altına düştü arkadaşlar. bu sözlükler ilk açıldığı yıllarda yani 2000 lerin başlarından itibaren bi 10 sene kadar hakkı ile yapılıyordu ama sonradan çok boka sardı. eleman ben malım demiyorda trolüm diyor ne yapacaksın şimdi ?
    5 0 ...
  • bir fantezi. deniz kenarında şarabınızı içebilir, sokakta viyolonsel konseri dinleyerek güzel binalara bakabilirdiniz. onun yerine lig kupamızı verin deyip havaya ateş açıyorsunuz.
    7 1 ...
  • götlüktür.
    bildiğin götlük...
    (bkz: arifiye tank palet fabrikasının satılması kararı/#40809695)
    (bkz: tank palet fabrikası satılmıyor kiralanıyor yalanı/#40924562)

    arifiye'deki tank palet fabrikasının cumhurbaşkanlığı kararıyla peşkeş çekilmesine susanların günlerdir yılmaz özdil'i eleştirmesidir.

    lan göt...!
    lan yavşak...!
    lan it...!
    lan yezid...!!!

    sen evet sen...

    senin ülkende atatürk'ün kurduğu bütün cumhuriyet değerlerini sattılar.
    senin ülkende enflasyon uzaya çıktı.
    senin ülkende meyve sebze fiyatları uçtu.
    evine pazar düzemiyorsun, çocuğunun ihtiyaçlarını alamıyorsun.

    sana diyorum yavşak...

    senin ülkende bilaller, beratlar, sayanlar, kavakçılar, enişteler, yeğenler, kuzenler parayı havuduyla götürüyor.
    "bu ülkenin amına koyacağız" diyenler milyar dolarlar götürüyor.

    okuyur musun it?

    senin ülkende din üzerinden soygun yapılıyor.

    senin ülkenin tank üretecek tek fabrikası,
    senin ülkenin fırtına obüslerini üreten tek fabrikası peşkeş çekiliyor it oğlu it.

    sen napıyorsun?
    bunlara susuyor ve yılmaz özdil'e saldırıyorsun.

    pazar fiyatları yılmaz özdil yüzünden mi yüksek lan it?
    dolar kuru türk lirası karşısında özdil kitap çıkardı diye mi yükseliyor lan yavşak?
    rahip brunson'u özdil mi serbest bıraktı lan kopil?

    adam sana söz verip tutmadı mı?
    seçimde oy verdin seni kandırdı mı?
    devlet bankalarından yüz milyonlarca dolarlık kredi mi aldı?

    ne yaptı lan bu adam? ne?

    sadece kitap bastı.
    kendi parasıyla bastı, senin benim vergilerimden kesilen paralarla değil.
    sana da zorla satmıyor bastığı kitabı.
    "bu kitabı almazsan cehennemde yanarsın" da demiyor.

    sana ne lan bundan dürzü?
    senin ülkenin binlerce sorunu varken sana tek kuruş zararı olmayan adama topluca saldırmak linç yapmak niye?

    tabi sen de haklısın.
    kapıkulu olduğun yer sana bu talimatı verdi, sen de toplumun ilgisini farklı noktada yoğunlaştırıyorsun.

    ve buna malesef atatürkçü, aydın, muhalif kesim de destek oluyor.

    var ya, bizden bir bok olmaz.

    sen git yılmaz özdil'den önce peşkeş çekilen arazilerin, rantların, yandaşa verilen ihale ve kredilerin hesabını sor adamsan.
    ama soramazsın.

    çünkü adam değilsin.
    yavşaksın...
    10 8 ...
  • Hırsızlık mı yaptı? Üç kuruşa milyarlık arazi ihalesi mi kaptı? Ayakkabı kutularında rüşvet mi aldı? Cennette arazi sözü mü verdi?.... Kitap yazmış adam. Vay sen misin kitap yazan, satan!
    Amk., almazsın, olur biter! Daha öncede yazdık, kitabın parası devletin kasasından mı çıkıyor? Vergilerinizden mi kesiliyor? Yoksa almayanın kapısına gece kırmızı boyayla çarpı mı konuluyor?!
    Ama yok, sizin karın ağrınız başka. Her ağzını açtığında sizi evire çevire rezil kepaze ediyor, tüm pisliklerinizi açık açık ortaya döküyor ya, sizin karın ağrınız ondan.
    13 19 ...
  • ülkemizde de yıllarca gösterilen efsane bir diziden esinlenerek oluşturulmuş dizidir.

    (bkz: yalan rüzgarı)

    borcu dağları aşmış kuntiz esnaf : efendim peygamber efendimizi rüyamda gördüm
    hamidimiz ve yaveri : eeeeeeeeee
    borcu dağları aşmış kuntiz esnaf : bana dedü ki hamidimiz bize salavat getirmedi
    hamidimiz ve yaveri : eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    borcu dağları aşmış kuntiz esnaf : o yüzden senin kese kese altın borcunu o ödeyecek didi..
    hamidimiz : ooo baştan söylesene evladım al şu 4 kese altını işini gör
    borcu dağları aşmış kuntiz esnaf : miehheehehe
    yaveri : ( iç ses ) naaptın be hamid bizim mayışı da verdin arada..
    8 0 ...
  • laiklik olmayan bir ülkede adalet aramak.

    bir müslüman bir gayri müslüme haksızlık yapacak ve. islami bir simge takan bayan hakimin vereceği karar adil bile olsa o gayri müslim hep şüphe edecek. bu sebeple devletin dini yoktur ve olmamalıdır da. bu sebeple kamu kurumlarında dini semboller yasak olmalıdır. olay gericilik değil türbanı gerici bulmuyorum. siz orada devleti temsil ediyorsunuz. devletinizin imajı ile dini sorumluluklarınız arasında bir seçim yapmanız gerek. özel sektörde isterseniz çarşaf ile çalışın ona lafım yok ve olamazda. ama devletin memurunun devletin vatandaşına sorumluluğu vardır. bu sebeple o vatandaşa devletin eli olacak o memurun da laiklik ilkesine uyup o vatandaşın karşısına dini semboller ile çıkmamalıdır. çünkü türkiye cumhuriyeti vatandaşlarının 100% ü müslüman değildir.
    4 3 ...