• Bir araba için hem de kesin olarak kazanmalari garanti olmayan bir araba için midelerine kıyan kezbanlardır.

    Ertesi gün acı acı sıçarken ağlarlar.

    Popom yanıyo yaaa defoooool! Becerekisiz! Ühühühühü.
    9 0 ...
  • ayan beyan ortada olan gerçek.

    polisin işine karışırlar,

    ortalığın anasını ağlatıp, maddi hasara yol açarlar,

    kanalizasyon gibi halka kapalı bir yerde yaşarlar,

    pizza parasını zaten nereden buldukları meçhul,

    yazılı basını kendi propagandaları için kullanıyorlar april vasıtasıyla,

    camları film kaplı arabayla şehir şehir geziyorlar,

    öldürücü silah taşıyorlar,

    biz ninjayız deyip maske takıyorlar,

    bunların hepsi toplumun en direkt temellerinden biri olan sosyal düzeni tehlikeye atmaktadır.

    madem bu 4 piç kurusu böyle istediğini yapıyorsa, manhattan'lı bir ailenin ortanca çocuğu john ''o zaman ben de gidip valinin kızını düdükleyebilirim'' diyebilir.
    6 2 ...
  • birçok iyi arkadaşımızın aralarında bulunduğu taraftarlardır.

    arkadaşlar ( hem gs hem bjk liler ) fenerbahçe taraftarı olarak sizden ricamız bu yaratıcılıktan çok uzak olan atışmalarınıza bizi bulaştırmayın. biz ne beşiktaşlılar ile ne galatasaraylılar ile herhangi bir dostluk veya düşmanlık ilişkisi içerisinde değiliz. birbirinizle her kavganızda fenerbahçenin yancısı fenerbahçenin bilmem nesi diye sıfatlar eklemeyin. ikinizle de saha dışarısında "herhangi bir işimiz" yok. biz kimse ile o kupa sizin olsun veya bu kupa bizim olsun pazarlığına girmedik. kimse ile farklı maçlara aynı pankartlar ile çıkmadık. herhangi birisi şampiyon olsun diğeri olamasın diye maçta bilerek "gevşek" oynamadık. bunları birbirlerine yapanlar dosttur bilmem nedir. bizi karıştırmayın tuhaf ilişkilerinize lütfen.

    ulan beşiktaş taraftarı başlığında bile fenerbahçe şöyle böyle diyerek mevzu açıp sonra "fenerbahçeiler buraya yazmasın" demek nedir *
    5 1 ...
  • anın görüntüsü

    Durun durun!
    Bakıp geçmeyin!
    Urla/ Deniz yıldızı plajı burası daha doğrusu plajıydı...
    Yandı, hem de ne yanma cayır cayır, artık yok...
    Börtüsü böceği, ağacı yeşiliyle kül oldu, kömür oldu.
    Ege yanıyor ey ahaliiii!
    imdaaaaat!

    Urla yanıyor... üç gündür. Durmaksızın.
    Havada duman kokusu.
    Genzimiz yanıyor, içimiz acıyor, keyfimiz yok sözlük hem de hiiiiç!

    Hainin, şerefsizin, kahpenin canı cehenneme!
    10 4 ...
  • Pek hazzetmediğim kişi. Sevemiyorum. Sürekli "yemek yemek yemeeeekkk" diye deliren biri gibi geliyor bana. Sürekli gırtlak düşünen kişiler.. gerçi kadının işi bu.

    Sabah sabah niye geldi aklıma bilmiyorum aq. Sanırım yakında bi doktora görünmeliyim.
    3 0 ...
  • Sütünü içip fıstık ezmesini yerken şu Ağustos bitse de kurtulsak diye düşünen enerjikus crixus yazar.. gerçi geceleri artık o kadar sıcak olmamakta en azından nefes alabiliyor. Bu ara yine kararsızlıkların dibinde yüzüyor gibi kafası hep meşgul.. neyse az daha enerjisini toplasın da düşsün yollara.
    1 1 ...
  • karısını aldatan bir şerefsizdir. Porno izlemek de bir tür aldatmaktır. Bir de aldatmak değil diyen salaklar var. Ulan anadan üryan bir kadın var orada, onu seyrediyorsun öküz gibi. illa ki o kadını seyrederken ona karşı bir şeyler hissedersin eğer gay değilsen. Biraz empati kurun empati. Karınız ya da kız arkadaşınız öyle kaslı maslı çırılçıplak erkekleri izleyerek zevke gelse hiç kıskanmaz mısınız? Eğer kıskanmıyorum diyorsanız kusura bakmayın ama sizde gavatlık var.
    6 10 ...
  • 1990 ve 2000'li yıllara geri dönmek amaçlı başlatılan kampanyadır. çünkü bu nesil bok yoluna doğru gidiyor arkadaş. ulan 10 sene önce ile bugünü kıyaslıyorum aradaki fark dünya kadar. ulan ne arkadaşlığın, ne dostluğun, ne huzurun, ne sevginin, ne müziğin, ne paranın ne de bir sürü şeyin değeri kaldı. yemin ediyorum o 90'ları o 2000'li yılları arıyor gözlerim. bu ne biçim nesil lan. evet.
    1 1 ...
  • Mikroskop bize ne kadar önemli olduğumuzu, teleskop ise ne kadar önemsiz olduğumuzu gösterdi diye bir laf vardı. Aynen öyle. Ama Aslında mikroskop bile bize uzay hakkında bilgi vermişti. Mesela bizim uzay için bir mikroorganizma boyutunda olmamız. Yani mikroskopla baktığımızda bazı mikroorganizmalar görüyorsak biz de başka canlılar için birer mikroorganizma olabiliriz. Olamayız diyebilecek var mı? Bu bana kendimizi fazlasıyla değersiz hissettiriyor. Herhangi bjr varlığın çıplak gözle bile göremediği kadar küçük şeyler olabiliriz. Ki öyleyiz bence. Fiziksel olarak dünyadan uzaklastigimizda güneş sistemlerini sonra galaksileri sonra belki de başka evrenleri görüyoruz. Yani bizim için hücre neyse, evren için de gezegenler o olabilir. Nese derin konu. Buraya kadar okuduysan tebrik ederim hatta.
    6 1 ...
  • Şiirden zerre kadar anlamayan beni, kendine hastalıklı bir şekilde bağlamış bir şiirdir.

    Sanat ne enteresan bir şey. Öyle dizeleri var ki bu şiirin, anlatılan şeyi yalnızca ben anlayabilirmişim gibi hissettiriyor, yani demek istediğim öylesine içime işliyor, bana dokunuyor. Edip Cansever sanki hayatımı biliyormuş da benim için yazmış bu şiiri gibi.

    Bunun böyle olmadığını biliyorum elbette, delirmedim, ama bana böyle hissettirip genele de güzelliğini gösterebilmek? Belki de pek çok insana aynı anda bu hissi yaşatmak? Bu nasıl mümkün olabiliyor?

    Harika aq.
    1 0 ...