• Cemal kaşıkçı olayı ile ilgilenmemek umursamamaktır.
    Araplar bir başka arabı öldürmüş.
    Zerre umurumda değil.
    Bana ne amk hain ortadoğu farelerinden.
    Yesinler birbirlerini.
    Dün bu ortadoğu farelerinin arabası bir otoparkta bulundu. Yavşak medya saatlerce oradan canlı yayın yaptı.
    Bizim ülkemizin çok daha önemli sorunları var.
    Örnegin sma hastaları bugün itibariyle tam 668 gündür ilaçsız.
    Yavşak medya bunu gündeme getiriyor mu? Hayır.
    Fox tv den tut a habere kadar her yerde cemal kaşıkçı.
    Sokayım cemal kaşıkçıya.
    Sokayım bütün araplara.
    5 3 ...
  • üzmüştür. hayat pahalılığı malum. siyasiler her ne kadar kriz yok her şey mikemmel deseler bile bir pazara çıkınca veya markete gidince, yemek salonuna oturup ailece karnımızı doyurak deyince durum netleşiyor tabi.

    yıllar önce hatayda iken hafta sonlarının değişmez yiyeceği idi bu soslu döner. 1.5 milyon lira idi yanlış hatırlamıyorsam. iki elinle kavrardın ağaç dalı gibiydi maşallah. kendini zorlayıp öğle saat 12 civarlarında bundan 2 tane yiyince akşamında yemek yiyemiyordun ertesi sabahı ise hafif bir kahvaltı ile geçiştirebiliyordun. öylesine doyuruyordu insanı. birkaç sene içerisinde istanbulda açacağım lan bunun dükkanını. sözlükten gelenlere yarı fiyatına olsun hadi sabah sabah vereyim müjdesini *
    4 0 ...
  • Ayrıca bu nasıl bir manav ki diye merak ettiren manavdır.

    50 liraya ejderha meyvesi filan satıyor hehalde. Ayrıca işe arabayla gelen çocuğu koleje giden kasiyer mi olur mk.

    Kesin kadınla ilişkisi vardı ve kendisi müsade etti öküz öldü ortaklık bitti.
    6 0 ...
  • gram uyumadım. yan taraf komşunun cenazesi var akşamdan beri ağlama sesleri geliyor. ürkütücü ve düşündükçe başkası adına üzen durum.
    bir sigara yakıp işe koyulayım en iyisi. hayatımız hep bir dram amına koyim.
    4 0 ...
  • Etraftaki otellerin inşaatlarından dolayıdır.
    Doymadılar paraya her taraf vinç.

    Ayrıca allah nasıl korumamış sdfghsdfg diye alay edenler dünya üzerinde gidilince ölmemenin garantilendiği yer mi var mk. Ölüm heryere üğruyor işte.
    3 0 ...
  • Rezil ötesi film, vakit kaybı. Arkadaş açtı diye izledim. Trabzon’dan ve ts’den bir kez daha nefret ettim. Filmi çekerken kendileri de sıkılmış olacaklar ki kısa tutmak için ellerinden geleni yapmışlar. Cebinde beş kuruşu olmayan adam tektaş alır, duygularım net değil diyen karı evlenme teklifini şak diye kabul eder falan. moskova’da filmin Kısa bir kısmı geçiyorken filmin adı neden Moskova anlam veremedim. Saçmalıklar. He ayrıca Zuhal ne ara oraya bilet aldı, adamların bunları tuttuğu mekanı nasıl öğrendi vs bunlar da cabası.
    0 0 ...
  • Almanyada şu an asgari ücret. 1.498 euro.
    iphone xs max ise media markt’ta 1249 euro.

    Türkiyede ise asgari ücret 1.600 tl.
    iphone xs max ise 12.000 tl.

    Kılıfını anca alıyoruz. Ve bir alman bir aylık maaşıyla alıyor bu telefonu üstüne para kalıyor.

    Sonra avrupa bizi kıskanıyor diyorlar.
    4 0 ...
  • o muavinin şoförün yanından kalkıp ışıkları yakması bile heyecan verirdi.
    muavin servis yaparak arkalara doğru yaklaşırken, termostan millete çay dolduruşunu izlerdik.
    o ara kek mi alsam, çizi mi diye düşünürdük.
    servis bitine kadar çayla kek yenir, çöp öndeki fileye sıkıştırılırdı.
    muavin çöpleri alıp ışıkları kapatır kekin verdiği huzurla miss gibi uyurduk.
    hey gidi hey.
    6 0 ...
  • Başarılı olduklari falan yok. Onlar da ezmeye başlıyor. Zaten insandan başka bir canlı ırkı yoktur ki kendi turunu sikmeyi basari ve onur saysin.
    5 0 ...
  • en rezil hissedilen anlardır. bir zamanlar fakülte önünde Çay standı vardı, etkinlikler düzenleniyordu Çay standı önünde duran yaşlı amcaya, dayı bir çay Verde içelim dedim ve arkadaş jet hızıyla beni çekti götürdü ve dedi ki lan gerizekalı o adam fakülte dekanı.
    7 0 ...