kürtaj

498.
  • Geçtiğimiz hafta muayenehanede yaptirdigim işlem. Doktor kişisi uyusturacagim dediği halde uyusturmadigi ve son derece ilkel yöntemler kullanarak işlemi gerçekleştirdiği için acidan tüm binayı ayağa kaldırdim. Bana diyo ki alt katta muhasebeciler var bağırma. Muhasebeci siksin seni. Ben hayatımda böyle bir acı yaşamadım arkadaşlar. Lokal falan kabul etmeyin, full anestezi olmadan gidip o çatala yatmayın. Çünkü işlem başladıktan sonra caresizsiniz tamamen doktorun insafına kalmış durumdasınız. Değil ki bir de işin psikolojik boyutu var. Tek basima ayakta kalmak zorundaydim. Geçmiş olsun için arayan bir kişi dahi olmadı annem babam haricinde. Aldirdigim cocugun babası ise son dakikaya kadar aldırma, günah, engelli de olsa ben bakarım sen doğur diye diye insana suçluluk hissettirmekten başka bişey yapmadı sağolsun. Berbat bir deneyimdi. Ve sanmiyorum ki herhangi bir kadın bu işlemi güle oynaya yaptirsin. Zor. Şimdiye kadar bunu yaptirmış ve yaptiracak olan her kadına şifalar diliyorum.
    5 2 ...
  • platonik sevgiliye tutkuyla yazılmış romantik sözlerden biri ve bir şarkı sözü.
    ne güzeldir kavuşulmayan sevgiliye dil döken sözler, şiirler ve şarkılar...
    insan ulaşamadıkça sevda da ağırlaşır, romantizmin, aşk sözlerinin ve tutkunun dozu artar,
    bu bakımdan bugün klasikleşen tüm aşk şiir, türkü ve şarkıların temelinde bu ulaşılamamışlığın tezahürü vardır.
    kavuştum çok mutluyum türü duygusal söz, şiir veya şarkı ya hiç yok ya da belki binde bir vardır.
    aşkı canlı tutan çoğu zaman- malesef- kavuşamamaktır, aşk , aşık olunana duyulan bir açlıktır,
    ve kavuşulduğu yerde artık doyum= manevi tokluk vardır.
    0 0 ...
  • Boş bir uğraş. Ben genelde beni bulmak yerine başkasıyla yetinmiş her kadını uğraşmaya değmez bulurum. ilgisi olur ise de zaman kaybı sayarım.

    Ah konçita ana yemek öncesinde abur cubur yer isen ana yemeğin keyfi mi çıkar.

    Bu sebeple sevgilisi olan kızlar bacımdır. Hatta ayrılmadan önce tanıdı isem gene bacımdır. Benim hayatımda biri var iken tanıdı isem iki kat bacımdır.

    Ulan şu an fark ettim ben tanıdığım kişiler ile ilişki kurmaya çok soğuğum. Bu tehlikeli aslında fakat süzgecime de güvenim tam yani. Bakalım sonumuz hayırlı olsun.

    Sizi bilmem de benim ilgimi çekmiyorlar.
    2 0 ...
  • gece

    1103.
  • beyin sineması zamanıdır herkes uykuda ışıklar sönsün gözler kapansın
    haydi rüyaya!
    insanda rem uykusunun yani organizma uyurken beynin uyanık olduğu çelişkili uykunun asıl işlevi kişiyi uykuda tutmak ve bu sırada yapılacak daha iyi birşey olmadığından beyni oyalamakmış new scientist'in yalancısıyım nereden aklıma geldiyse... rüya ise uyanıklığın yerini tutabilecek uyarımı sağlayarak kişinin uykuda tutulmasına katkıda bulunurmuş.. daima beyin sinemanızda istediğiniz türden filmler görmeniz dileğiyle.. iyi geceler iyi seyirler!
    1 0 ...
  • Sobanın duvara yansıyan turuncu ışığında ağır bir yorgan altında sadece aşırı yorgunum ben.

    Her kötülüğün müsebbibi sobanın içindeki odunların da sahibiyim.

    Eğer üzerime binen yorgan yetmiyorsa bu ezilmişliğime yazabiliriz bütün günahları da benim boynuma.

    Sen haklı ol. Göğsümün ne kadar daraldığını bilmesen de olur.

    Sobayı odunlar, beni de yıkılmazlığım.

    Rahat uyu.. Soba yanar ben de sönmem elbet.
    3 0 ...
  • Chp milletvekili Engin özkoç doğalgaz zammı için yırtınıp gündem değiştirmeye çabalıyor.

    Milletvekilimizi yedirmeyiz diyen mallar, siz siz olun babanızın oğluna bile kefil olmayın. Siyaset kirlidir. Ayrıca bu CHP içindeki ilk kaset ve tecavüz rezaleti değil.
    1 0 ...
  • Şöyle bir şey var. isa hakkında birbirine zıt bin tür karakter bulursun. Her tarihçi farklı bir şey söyler. Josephius Flavius ayrı başka tarihçi ayrı. Çünkü isa anlatıları bir insanla ilgili hikayeler abartılarak Bizans saraylarında yazıldı. Aynı şekilde Muhammed hakkında söylenenler de öyle. Muhammed dönemi Arabistan'da öyle biri yaşadığına dair bir tane bana Arap kaynağı gösteremezsin. Bu verdiğin hadisler ondan 300-350 yıl sonra yazılmış kitaplar. Muhammed diye biri yok demiyorum, onun hakkında yazılmış yabancı kaynaklar var. Ama onlarda da Müslümanlar'ın anlattığı gibi biri değil. "Cennetin anahtarlarını elinde bulunduran, Araplar'ın resulu Kral Mahmed" diyorlar. Hadislerdeki kişi ile alakası yok. Çok çok farklı birini anlatıyorlar. Eşinin adının Hatice olması bile şüpheli. O kadar söyleyeyim. Bu hadislerle bir yere varamayız. Bunlar Emevi ve Abbasi saraylarında yazılmış şeyler.
    3 0 ...
  • baştan güzel yürür, taraflar birbiriyle daha da samimi olmaya başlayınca genellikle erkek tarafı kıza hoşlandığını söyler ve kız da onu çok yakın bir arkadaş olarak gördüğünü söyler.

    sonuç olarak taraflar birbirleriyle irtibatı tamamen koparır, arkadaşlık falan da kalmaz.

    bir kız ile yakın arkadaş olup da kızla duygusal bağ kurmayıp normal arkadaşlığını sürdüren çok nadirdir, ama eminim ki onlar da arkadaşlık bozulmasın diye içindeki hoşlantı duygusunu bastırıyordur.
    2 0 ...
  • Pandemi döneminde, milletin işsiz olduğu zamanda bir de? Halkı iyi şey yapıyorlar ya, argo yazacaktım yalnız terbiyem müsade etmedi, şiddetle kınıyorum. Geçirdikçe millete zevk alıyorlar herhalde zira ikinci doğalgaz zammı bu.

    3 kere mi zam konulmuş? Olaya hiç hakim değilim vay amk ya. Yazıklar olsun.
    7 0 ...
  • Kutlsallık ve din arasındaki farkı kuramayanların saldırısına uğrayan user.

    Kolay gelsin userı.

    Verdiği ekmekli pizza tarifini halen yapamadım.

    Seviliyorsun userı.

    Hoş yazsın userı.
    6 1 ...